Poznati Hrvati sa svojim parfemima kasne 15-ak godina

ZAGREB - Poznato je da hrvatski celebrityji žele biti baš poput svojih svjetski poznatih kolega, pa se moglo očekivati da će se i njihovi parfemi uskoro naći na policama domaćih parfumerija.





Ipak, naše prve dame sa svojim vlastitim parfemima, Leonarda Boban i Danijela Martinović, za holivudskim zvijezdama kasne dobrih 15-ak godina, no nema sumnje da će njihov primjer uskoro slijediti i ostatak hrvatske društvene scene.

No, hoće li našim zvijezdanim inačicama parfemi donijeti jednake ili slične financijske uspjehe kao Jennifer Lopez, Beyonce, Naomi Campbell i Celine Dion samo će vrijeme pokazati, ali bit će zanimljivo pomirisati što su to naše domaće poznate face izabrale za svoj idealni miris. Ipak, činjenica je da su Danijela s la-la parfemom i Leonarda s Leonarda L izabrale krivi trenutak za lansiranje svojih mirisa jer je danas, kažu stručnjaci, teško dugo zadržati interes.

- Posao s parfemima u posljednje je vrijeme sve teži. U prošlosti su se ljudi godinama držali jednog idealnog parfema, no danas skaču s jednog na drugi - objašnjava Wendy Liberman, predsjednica firme WSL koja se bavi strateškom prodajom.



Danas više nije dovoljno samo zalijepiti ime neke poznate osobe na bočicu parfema i nadati se uspjehu, potrebno je odabrati osobu koja je trenutno u trendu ili osobu koje već godinama ima veliki raspon vjerne publike za koju je sigurno da će ostati vjerna i njezinu parfemu. Pravi primjer toga je Celine Dion čiji se parfem Celine uspješno prodaje već godinama, dok je Paris Hilton primjer osobe koja je popularna u određenom trenutku i tada ju je najbolje "iskoristiti".



Tako Hrvati uskoro mogu očekivati pravu najezdu parfema domaćih zvijezda, a možda sljedeći usreći i mušku populaciju.



Pjevač Tony Cetinski, kako kaže, prije nekoliko je godina također lansirao svoj parfem pod imenom "Tony", te tvrdi da se takav poslovni potez financijski ne isplati.



- Lansirao sam svoj parfem i liniju odjeće, i to se financijski nikako ne isplati. To je dobar marketinški potez, ali financijski nema smisla, pa mislim da se Danijela na to odlučila zbog marketinga, a ne financijske dobiti - rekao je Tony.



No, njegova kolegica Ivana Kindl priznala je da bi baš poput Danijele voljela lansirati svoj vlastiti parfem, ali smatra da je pretenciozno nazvati svoj parfem po sebi.



- Mislim da je pretenciozno nazvati parfem po sebi pa bih ga ja nazvala nekako drugačije, ali da ipak ima nekakve veze s mojim imenom i da ljudi znaju da je moj kada ga kupuju - objasnila je Kindl. (V. D.)
Tonyjev 'Tony'





NEW YORK - New York Times ima kritičare za restorane, filmove i kazalište, a sada će imati i kritičara koji će čitateljima pomagati da se snađu u kompliciranome svijetu parfema.



Novinar Chandler Burr prvu će kritiku parfema objaviti u dodatku listu 27. kolovoza.Parfemi će se u kolumni "Scent Strip" ocjenjivati zvjezdicama kao što se ocjenjuju i restorani. Loši parfemi neće dobiti nijednu zvjezdicu, posebno dobri parfemi će biti nagrađeni s četiri zvjezdice. Burr, koji je kazao da je vrlo ozbiljno shvatio svoju novu zadaću, ocjenjivat će stare i nove mirise za žene i muškarce.  (H)
Imenovan kritičar za parfeme



Vanja Došen
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 15:13