Na sajmu električne opreme (CES) u Vegasu prikazan je čitav niz tehnoloških rješenja, a među ponuđenim rješenjima ima i proizvoda vezanih uz automobilsku industriju. Tako je Faraday Future, američka kompanija koja se bavi razvojem inteligentnih električnih vozila, predstavila svoj model FF 91.
Pogonjen je četiri elektro motora i baterijom od 130 kWh, a ukupna snaga iznosi 1050 KS uz nevjerojatnih 1800 Nm okretnog momenta. To omogućava ubrzanje do stotke za samo 2,39 sekundi, a prema navodima iz kompanije, domet s jednim punjenjem iznosi impresivnih 608 km!
Foto: Faraday Future
Punjenje baterije do 50 posto traje nešto ispod 4 i pol sata pri naponu od 240 volti. Za vozne osobine brine se torque vectoring sustav na stražnjim kotačima koji omogućava agilne prolaske kroz zavoje. Budući da se Faraday Future bavi "inteligentnim" električnim automobilima, jasno je da je FF 91 opremljen sustavom autonomne vožnje, međutim još nije poznato koju razinu autonomije postiže. Poznato je međutim kako ju postiže: čak 13 radara, 10 kamera visoke rezolucije, 12 senzora i 3D laserski radar. FF 91 će se moći i sam uparkiravati.
Vanjski dizajn izgleda futuristički, a iz Faraday Futurea su naglasili da je dizajniran s ciljem što bolje aerodinamike (koeficijent otpora zraka od 0.25). Zasad nisu objavljene slike unutrašnjosti, ali ako je vjerovati navodima kompanije FF 91 će imati jednu od najprostranijih unutrašnjosti u kojoj će se čak i stražnja sjedala moći spustiti za 60 stupnjeva.
Iako predstavljeni auto još nije produkcijski, rezervacije za FF 91 već su otvorene, a potrebno se logirati na njihovu stranicu i uplatiti depozit od 5000 dolara. Pritom će kupcima biti omogućen odlazak u tvornice na provjeru napretka proizvodnje svog modela kao i testne vožnje. Prvih 300 primjeraka za najveće fanove bit će proizvedeno pod oznakom FF 91 Alliance Edition. Jedan dio zarade od prodanih automobila Faraday Future će donirati fondu za zaštitu okoliša. Što se tiče same cijene, u kompaniji nisu htjeli otkriti detalje, ali su napomenuli kako ne bi trebala biti viša od cijena premium limuzina...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....