Britanski Guradian je danas objavio da kompanija HIPP, nakon objave rezultata istraživanja hrvatske europarlamentarke Biljane Borzan o različitoj kvaliteti njihovih proizvoda na hrvatskom i njemačkom tržištu, namjerava u idućih nekoliko mjeseci promijeniti recept dječje hrane i plasirati na hrvatsko tržište proizvod identičan njemačkom.
HIPP je vodeći brend dječje hrane, a istraživanje je pokazalo da isti proizvod u Hrvatskoj sadrži manje povrća i omega-3 nego onaj na njemačkom tržištu.
"Pozdravljam odluku Hippa. Ovo je velika pobjeda za mene i za hrvatske potrošače. Uspjeli smo zaštititi najranjivije, malu djecu, od plasiranja drugorazrednog proizvoda koji je manje zdrav. Tijekom cijelog ovog procesa ljudi su mi govorili da je ovo teška bitka, da se čuvam multinacionalki, ali primjer HIPP-a je pokazao da kad znaš da si u pravu i kad imaš to crno na bijelo, možeš pomaknuti planine. Očekujem i od drugih proizvođača da slijede ovaj primjer", istaknula je Borzan, a prenosi Lider.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....