'Pomaknula planinu'

HIPP POPUSTIO, NA HRVATSKO TRŽIŠTE PLASIRAT ĆE ISTO ŠTO I NA NJEMAČKO Biljana Borzan: "Nadam se da će i drugi slijediti ovaj primjer"

Biljana Borzan
 HANZA MEDIA

Britanski Guradian je danas objavio da kompanija HIPP, nakon objave rezultata istraživanja hrvatske europarlamentarke Biljane Borzan o različitoj kvaliteti njihovih proizvoda na hrvatskom i njemačkom tržištu, namjerava u idućih nekoliko mjeseci promijeniti recept dječje hrane i plasirati na hrvatsko tržište proizvod identičan njemačkom.

HIPP je vodeći brend dječje hrane, a istraživanje je pokazalo da isti proizvod u Hrvatskoj sadrži manje povrća i omega-3 nego onaj na njemačkom tržištu.

"Pozdravljam odluku Hippa. Ovo je velika pobjeda za mene i za hrvatske potrošače. Uspjeli smo zaštititi najranjivije, malu djecu, od plasiranja drugorazrednog proizvoda koji je manje zdrav. Tijekom cijelog ovog procesa ljudi su mi govorili da je ovo teška bitka, da se čuvam multinacionalki, ali primjer HIPP-a je pokazao da kad znaš da si u pravu i kad imaš to crno na bijelo, možeš pomaknuti planine. Očekujem i od drugih proizvođača da slijede ovaj primjer", istaknula je Borzan, a prenosi Lider.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 02:27