Odlična godina

IKEA Hrvatska ostvarila skok prometa od 9,6 posto, imali 1,7 milijuna posjetitelja

 
Stefan Vanoverbeke, Ikea
 Boris Kovačev / HANZA MEDIA
IKEA Hrvatska imala je lani čak 622,4 milijuna kuna prometa, što je skok od 9,6 posto u odnosu na poslovnu 2016. godinu, objavila je danas kompanija.


”Tijekom treće godine poslovanja ostvarili smo odlične rezultate prodaje, koja se temelji na našim održivim principima i jedinstvenom demokratskom dizajnu", istaknuo je Stefan Vanoverbeke, direktor IKEA Hrvatska te regionalni direktor IKEA SEE (IKEA Jugoistočna Europa).
Prema priopćenju, tijekom prošle poslovne godine robna kuća IKEA Zagreb dočekala je više od 1,7 milijuna posjetitelja, a više od pet milijuna ljudi posjetilo je IKEA.hr stranicu.

Njihova internetska trgovina ostvarila je više od 16 tisuća narudžbi, a većina njih stigla je iz Splitsko-dalmatinske županije, Zagrebačke te Primorsko-goranske, Dubrovačko-neretvanske i Istarske županije. Novootvoreni dostavni centar u Rijeci ostvario je odlične rezultate, što potvrđuje 670 narudžbi s više od 11.800 proizvoda koliko ih je distribuirano u dostavni centar u manje od dva mjeseca rada.

"Fokus u budućnosti bit će na 'više prodajnih kanala' kako bismo IKEA ponudu učinili još dostupnijom i pristupačnijom što većem broju kupaca u Hrvatskoj. Istovremeno, ostajemo predani stvaranju pozitivnog utjecaja na zajednicu u kojoj poslujemo i napretku društva“, rekao je Vanoverbeke.

Od ukupno 12,2 milijuna prodanih proizvoda, 23 posto čini namještaj, a 77 posto dodaci. Tijekom protekle godine, IKEA je
ukupno prodala 5500 kuhinja. S druge strane, IKEA FOOD čini 4,8 posto udjela u ukupnoj prodaji, a među najprodavanijim proizvodima bile su švedske mesne okruglice, koje su prodane u gotovo 1,8 milijuna komada, te hot dogovi s 674.000 komada, koji bi napravili bi kolonu od 81 kilometra kada bi bilo poslagani jedan do drugoga, navodi se u priopćenju.

Rast s pozitivnim utjecajem omogućuje kompaniji daljnja ulaganja u zaposlenike. Tijekom poslovne godine 2018., svi zaposlenici tvrtke u regiji dobit će pametne telefone, kao dodatno pomagalo kako bi još bolje služili kupcima i međusobno brže razmjenjivali informacije i ideje, stoji u priopćenju.

Krajem svibnja, započela je izgradnja najvećeg outlet centra u Hrvatskoj pored robne kuće IKEA Zagreb, pod imenom “Designer Outlet Croatia”. Riječ je o projektu vrijednom 60 milijuna eura u prvoj fazi, a pokrenula ga je IKEA Centres s partnerima. Očekuje se da će svoje prve posjetitelje dočekati tijekom proljeća 2018. godine te im omogućiti jedinstveno iskustvo kupovine u 90 trgovina. Nakon prve faze, otvorit će se više od 400 novih radnih mjesta. Do 2025. godine, IKEA SEE ostaje predana otvaranju 13 robnih kuća IKEA u zemljama regije - Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji i Rumunjskoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2024 03:13