Flixbus

Očekuju do kraja godine više od 100 milijuna prevezenih putnika u Europi, u Hrvatskoj utrostručili broj

 Vlado Kos / HANZA MEDIA

Europski autobusni operater FlixBus na hrvatskom je tržištu ovoga ljeta utrostručio broj prevezenih putnika prema domaćim i europskim odredištima u odnosu na isto vrijeme prošle godine, izvijestili su u utorak iz te tvrtke.

Napominjući kako su na hrvatskom tržištu prisutni tek nešto više od godinu dana, iz FlixBusa ističu da su najviše putnika po Hrvatskoj prevozili prema Zagrebu odnosno Splitu te Rijeci i Puli, dok su ih u inozemstvo najviše vozili prema Muenchenu, Ljubljani, Beču i Budimpešti.

"Vidimo da smo našim pristupom tradicionalno putovanje autobusima promijenili na način da su i dalje ostali nužno, ali i 'cool' prijevozno sredstvo, koje uz prihvatljive cijene nudi i visoku razinu usluge u skladu s potražnjom modernih putnika i digitalnim poslovanjem", kazao je direktor razvoja za FlixBus regiju CEE Dean Čebohin.

FlixBus u Hrvatskoj među prvima je ponudio autobusno putovanja u skladu s digitalnim novostima u sklopu čega se planiranje i kupovima karata za putovanja odvija preko pametnih telefona, identifikacije putnika putem QR koda i općenito interneta, nudeći putnicima besplatan wi-fi, utičnice pored sjedala i druge nove usluge na mreži linija kojima spajaju 26 europskih zemalja i više od 1.200 destinacija.

"Osim na hrvatskom tržištu, pozitivan trend vidimo i u drugim zemljama, pa tako primjerice u Italiji, gdje FlixBus posluje dvije godine, broj putnika ove je godine porastao 70 posto u odnosu na lani, dok je Europi općenito taj porast 30 posto", iznose iz FlixBusa.

Očekujući do kraja ove godine više od 100 milijuna putnika na svim linijama po Europi, iz te tvrtke, koja je s radom počela kao startup 2013., podsjećaju da imaju mrežu linija diljem Europe s više od 200 tisuća dnevnih veza.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 05:54