Skoro 30% prometa od robne marke

ODLIČNI REZULTATI DM-A U HRVATSKOJ Prebacili 2 milijarde kuna prometa, svakog dana ih obiđe 86 tisuća kupaca

Mirko Mrakužić
 Davor Pongračić / HANZA MEDIA
DM je po prvi puta u Hrvatskoj napravio 2,1 milijardu kuna prometa te zabilježio rast od 5,4 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, istaknuto je danas na predstavljanju rezultata u poslovnoj godini 2016./2017.

Uložili su više od 74 milijuna kuna u modernizaciju 37 prodavaonica, novi logistički centar te otvorenje dvaju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC).


"Proteklu poslovnu godinu u DM-u obilježio je veći broj kupaca koji su kupovali više. Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice je svaki dan posjetilo više od 86.400 kupaca, što tri posto više nego lani, a prosječna kupovina iznosila je 76,38 kuna, što je rast od dva posto. Ostvarili smo i rast prodaje u segmentu OTC proizvoda u iznosu od 27,93 posto", naglasio je Mirko Mrakužić, direktor DM-a.


Važnu ulogu u pozicioniranju DM-a na tržištu igra njihova robna marka koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 29,41 posto udjela u ukupnom prometu. U ponudu vlastite marke DM je uvrstio novu marku dekorativne kozmetike Trend IT UP, a asortiman marke dmBio proširen je s više od 100 novih organskih proizvoda.


"Marka dmBio ostvarila je rast prodaje od 66,8 posto, što ukazuje na rast potražnje za ekološkim proizvodima. Prodaja ekološke hrane u DM-u u protekloj poslovnoj godini porasla je za 4,41 posto, pri čemu je prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača rasla za 7,44 posto“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u DM-u.


Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se DM u odnosu na konkurenciju najviše ističe u brizi za djelatnike - čak 75 posto ispitanika smatra kako DM najviše brine o svojim djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9000 kuna, DM je u protekloj poslovnoj godini organizirao 137 edukacija te je razvio projekt DM akademije.


"Dugoročni cilj DM akademije je svim djelatnicima u prodavaonicama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji omogućiti školovanje za zanimanje drogerista. Nakon edukacije djelatnici će lakše ići ukorak s današnjim potrebama kupaca te će zahvaljujući novim znanjima iz botanike, kemije, farmakologije, prehrane i ekonomije kupcima moći osigurati još bolju uslugu i stručne savjete", izjavila je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.


Danas DM posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1399 djelatnika, a cilj im je u poslovnoj godini 2017./2018. uložiti 90 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 20:38