Vipnet

Vipnet predstavio novu uslugu: Naši novi roboti-agenti omogućit će jači fokus na korisnike

Ivan Skender
 Vip

Telekomunikacijski operater Vipnet predstavio je novu uslugu Poveži sve, s digitalnim asistentima koji pomažu u interakciji s korisnicima te je uveo robota za ubrzavanje operativnih procesa u Službi za korisnike, priopćili su danas iz kompanije.

Kompanija se okrenula digitalizaciji korisničkog iskustva, a novi roboti-agenti omogućit će tvrtki jači fokus na korisnike, kažu. U tu svrhu predstavljen je digitalni prodajni savjetnik pomoću kojeg građani mogu složiti paket prema svojim željama uz samo nekoliko klikova.

„Upravo kroz digitalizaciju korisničkog iskustva i digitalizaciju kanala, našim korisnicima omogućujemo jednostavniji pristup našim uslugama i proizvodima jer poanta je da korisnik ima sve u svojim rukama, neovisno o točki interakcije s Vipnetom kao telekom operatorom“, rekao je Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja Vipneta.

Vipnet je također predstavio inovativan Vipi chatbot koji se može kontaktirati putem Facebook stranice kompanije. Riječ je o prvom koraku u istraživanju novih načina digitalne komunikacije s Vipnetovim korisnicima i temelj za iduće faze koje će voditi ka umjetnoj inteligenciji, navodi se u priopćenju.

Primjerice, Vipi korisnicima postavlja pitanja poput „Koristite li često svoj mobilni uređaj za fotografiranje?“ Ako je odgovor potvrdan, chatbot će preporučiti mobitele s kvalitetnom kamerom. U protivnom, Vipi će postavljati pitanja na temelju kojih sužava izbor i konačno odabire uređaj.

„Vipnet godinama razvija kulturu inovacija, a novim metodama rada, suradnjom s korisnicima i startupima, stvaramo novu generaciju korisničkog iskustva u digitalnom dobu“, istaknuo je Skender.

Za repetitivne radnje kompanija je uvela robote koji te zadatke obavljaju nekoliko puta brže nego čovjek sa smanjenom mogućnosti pogreške.

„Agenti koji su ranije morali obavljati te zadatke, sada imaju više vremena za fokusiranje na krajnje korisnike i poboljšavanje njihovog korisničkog iskustva“, stoji u priopćenju.

Kompanija još nudi mogućnost digitalne obnove bona skeniranjem koda mobilnim uređajem, uslugu Pokupi u Vipu kojom se proizvodi kupljeni na njihovoj internetskoj stranici mogu pokupiti u Vip centrima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 01:29