Svaku epizodu “Game of Thrones”, koji se prikazuje na HBO-u, pogleda u prosjeku oko 3,5 milijuna ljudi. Jednu sezonu “Kuće od karata” ljudi su gledali najmanje 9,4 milijuna sati, prema konzervativnim procjenama, što je više od 13 života.
Kada se uzme u obzir veliki izbor i opsesija televizijskim serijama nastala proteklih godina, nije čudo da je stvoren i sasvim novi profil prosječnoga gledatelja. Onaj koji nema ni vremena niti strpljenja čekati televizijski raspored da se na programu nađe “njegova” serija. Onaj koji želi sam odlučivati što će, kada i koliko gledati.
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
Iako smo i prije 2013. serije često gledali na taj način, trebali smo čekati da se pojavi “Kuća od karata”, s revolucionarnim načinom plasiranja svih epizoda odjednom, da nova forma konzumiranja serija dobije ime. To ime je, naravno, binge-watching (termin za koji nema adekvatnog hrvatskog prijevoda, jer serijska terevenka ne zvuči posebno dobro), a znači gledanje najmanje 4 epizode odjednom ili čak cijele sezone.
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
Predvodnici trenda su milenijci, generacija Y, koji binge-watching pretvaraju u novu normu, prije nego iznimku. Prema istraživanjima, čak 84 posto milenijalaca - ali i 37 posto ljudi starijih od 68 godina - gledaju serije na taj način. Za generaciju Y, pritom, računalo je primarni uređaj na kojemu gledaju sadržaje, a potom dolaze pametni telefoni i tableti.
Konkretno, od 2,99 milijuna gledatelja koji su se uključili u premijeru drame “Billions”, koja se može gledati na Pickboxu, nevjerojatnih 1,6 milijuna gledalo ju je na više od jednog uređaja.
Donosimo 14 top listi serija za gledanje u društvu, s curom, veselih, akcijskih, gledanje na mobitelu ili većem ekranu, duljih i kraćih.
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
__________
#nemakraja serijama uz Stream On
HT Tarifa za mlade omogućava ti neograničeno gledanje YouTube, Netflix, HBO GO, Pickbox i MAXtv To Go sadržaja u sklopu Stream On opcije, 6 GB i jednu aplikaciju po izboru koja ti neće trošiti Internet iz tarife - Instagram/Facebook/Messenger/WhatsApp/Viber – izaberi koju želiš, mijenjaj ju svaki mjesec i nema ti kraja.
Prilog je napravljen u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i HT-a, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg lista.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....