Godine 1993. zagrebački je HNK bio - kao što je i danas - bogata i privilegirana nacionalna kuća. Te 1993., međutim, na pozornici HNK nisu - kao danas - gostovali Terry Eagleton, Piketty i Pippo Delbono. Postoji ipak nešto što je zajedničko tadašnjem HNK i onom današnjem: i tada i sada u najvećoj je hrvatskoj kazališnoj kući plaću primao Jakov Sedlar.
Te 1993. bivši vaterpolist iz Splita u najvećoj je hrvatskoj kazališnoj kući bio direktor drame. Kao šef drame, Sedlar je te ‘93. godine sam režirao komad koji je trebao biti stup HNK-ova repertoara za nadolazeću sezonu. Riječ je bila o tekstu “Krađa Marijina kipa” emigrantskog pisca iz Chicaga - inače redovnika - Kristijana Hrvoslava Bana. S najjačom glumačkom postavom i u Sedlarovoj režiji HNK će te 1993. postaviti amater...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....