Veliki brojevi na velika vrata ulaze u popularne dućane s odjećom. I dok na modnim pistama još uvijek dominiraju modeli koji promoviraju takozvani 'heroin chic', trgovci su svjesni da je sve veća potražnja upravo za većim brojevima. Ili, neki bi rekli, normalnim brojevima.
Mango, jedan od najpoznatijih modnih lanaca trendovske odjeće lansira posebnu liniju Violeta koja je namijenjane djevojkama s oblinama, ali djevojkama koje žele biti potpuno u skladu s najnovijim modnim trendovima. U Europskoj uniji to će biti brojevi od 40 do 52. Španjolski tim objavio je kako će zaposliti 40 stručnjaka koji se trebaju fokusirati na 'široku paletu proizvoda, od odjeće do modnih dodataka, kako bi osigurali zaokruženu priču za svoje plus size kupce'. Željno se iščekuje siječan kada će šira publika moći vidjeti što nam je to ekipa iz Manga pripremila za sezonu proljeće/ljeto 2014.
Neki će reći kako je suvišno posebno isticati da će Mango proizvoditi trendi odjeću za krupnije. No, obzirom na općeprihvaćeni stav kako moda završava negdje iznad broja 40, ova linija iščekuje se s posebnom znatiželjom.
Jer, to bi mogao biti prijelomni trenutak, nakon kojeg se neće više događati da kolone mladih djevojaka izlaze nezadovoljno iz dućana u kojima mogu samo gledati prekrasne komade odjeće.
Sveprisutni H&M napravio je prvi korak u tom smjeru, no Mango bi mogao osigurati stilski pomak u 'plus size' modelima.
Nažalost, ova linija neće odmah biti dostupna u dućanima po Hrvatskoj.
U Mangu su se odlučili prvo razveseliti svoje kupce u Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Nizozemskoj, Turskoj, Rusiji i Španjolskoj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....