HLADAN TUŠ

Turisti uplatili aranžmane i doputovali, a na otoku nema vode i struje...

 PR

U četvrtak, 28. srpnja, šibenski otok Obonjan trebao je primiti prvu skupinu od tristotinjak britanskih turista koji su uplatili svoje sedmodnevne aranžmane za ljetovanje u obnovljenim smještajnim kapacitetima ovog nekadašnjeg otoka Mladosti.

Trebao je primiti, ali nije, jer tvrtka 'Obonjan Rivijera', kojoj je Grad Šibenik dodijelio 30-godišnju koncesiju nad otokom, nije uspjela završiti sve potrebite radove na obnovi i otok još nije spreman za prihvat gostiju. Britanski investitori iz Sound Channela, koji zajedno s turističkim operatorom CMT-om i kompanijom Gratiosus čine 'Obonjani Rivijeru', pokušali su na svojoj službenoj stranici na engleskom jeziku objasniti ovu ogromnu blamažu i zamoliti goste za razumijevanje.

- Obonjan Rivijera Limited morala je donijeti tešku odluku o odgodi otvaranja svog resorta na Obonjanu jer na otoku još nema tekuće vode i električne energije. Svjesni smo razočaranja koje ćemo izazvati kod naših prvih klijenata koji putuju i neugodnosti zbog promjene njihovih planova za odmor – stoji, među ostalim u priopćenju Obonjan Rivijere.

Nadalje, gostima poručuju da im stoje na raspolaganju u pomoći pronalaska alternativnih aražmana i procesa povrata novca, te izražavaju suosjećanje s onim gostima koji su već stigli u Hrvatsku, priznajući kako su odluku o otkazivanju aranžamana na Obonjanu priopćili kasno.

- Molimo klijente da kontaktiraju naš hrvatski tim koji radi na osiguravanju alternativnog smještaja, a mogu se obratiti i našim predstavnicima u splitskoj zračnoj luci. Ujedno, molimo sve one goste koji su trebali poletjeti za Hrvatsku u srijedu, 3. kolovoza da ne putuju, nego da surađuju s našim timom u Velikoj Britaniji – poručili su gostima mrtvo-hladno iz tvrtke Obonjan Rivijera.

Teško da bilo što može umiriti brojne engleske partijanere koji su već doputovali u Hrvatsku zbog boravka na Obonjanu, a ponajmanje riječi isprike iz 'Obonjan rivijere'. Stoga su i brojne objave nezadovoljnih Britanaca po društvenim mrežama, kojima je zajednički nazivnik 'prijevara'.

Priopćenje 'Obonjan rivijere':

Spremni smo za goste idući tjedan

Donosimo i službeno priopćenje tvrtke Obonjan Rivijere koje su poslali u petak poslijepodne za Jutarnji list.

- Službena prezentacija projekta otoka Obonjana trebala je biti održana 28. srpnja, ali smo je prebacili za utorak, 2. kolovoza. Razlog odgode leži u činjenici da postoje tehničke infrastrukturne poteškoće s vodom i strujom.Odgovornost prema našim klijentima i poslovnim partnerima nalaže da osiguramo maksimalnu kvalitetu i razinu usluge, stoga je naša obveza pružiti odgovarajuću infrastrukturnu razinu koja će zadovoljiti neophodnu udobnost i osigurati potrebe normalnog i nesmetanog rada na Obonjanu. Svi posjetitelji koji su iz bilo kojeg razloga željeli doći na otok ovih dana, tijekom probnog tjedna, prije službenog početka rada otoka, a došli su u Šibenik, preuzeti su pod brigu i angažman tvrtke touroperatera koja je jedan od investitora u projekt. Kao takvi će biti zbrinuti na najbolji mogući način. Iskreno žalimo što je došlo do ovakve situacije, no isto tako činimo sve što je u našoj moći kako bismo uklonili nedostatke i osigurali vrhunsk komfor za sve naše goste koji će od narednog tjedna, točnije od srijede 3.kolovoza dolaziti na Obonjan. Problemi sa strujom i vodom su direktna posljedica značajno većih problema sa infrastrukturom na otoku od onoga što se očekivalo prilikom našeg preuzimanja Obonjana. No, čak i ti problemi neće utjecati da u najkraćem mogućem roku, već narednog tjedna na otoku ugostimo prve goste i na adekvatan način osiguramo potpuni turistički doživljaj našim klijentima – stoji u priopćenju 'Obonjan Rivijere'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 14:00