Harmony of the Seas, najveći kruzer na svijetu vrijedan 800 milijuna funti je gradilište; posvuda su radnici, a neke atrakcije još su uvijek zatvorene, tvrde prvi putnici koji su se ukrcali 22. svibnja u Southamptonu i zaputili prema Rotterdamu na petodnevnom putovanju.
Bijesni klijenti na Twitteru su objavili fotografije začepljenih pisoara, otkrivenih odvoda i blatnih tepiha.
Putnik David Mitchell (73) iz Lincolna koji je platio oko 1000 funti put, kazao je kako su četiri noći na kruzeru bile sramotne.
@MyRoyalUK #HarmonyoftheSeas - is this what an outside cabin should look like??? We couldn't see a thing-disgrace pic.twitter.com/bkLukZUCoH
— lisa hallows (@hallows01) May 28, 2016
- Ja sam bivši hotelski menadžer i dobro zapažam ovakve stvari. Bilo je totalno kaotično - nisu bili spremni. Putnici su puzali posvuda i mnoge atrakcije su bile zatvorene. Bili su redovi za barove, za restoran, a toliko ljudi je stajalo u redu za knjigu žalbi da su morali postaviti barijere.
Georgina Davie iz Southamptona kazala je za BBC kazala je kako je glasna bušilica bušila tijekom noći, u blizini kabina gdje su putnici spavali.
#HarmonyoftheSeas not fit to sail. We alerted staff to safety glass missing on deck 15 @MyRoyalUK @RoyalCaribbean pic.twitter.com/xzOcMk5AkG
— Hayley Lewis (@HayleyHas) May 27, 2016
Korisnica Twittera Phillipa Pickford napisala je: - Prijavljivali smo pokvareni wc tri puta! I što se dogodilo aqua showu?! Zbilja sam mu se veselila. Kakva sramota #HarmonyoftheSeas.
- Pisoari su bili zaštopani. Brod nije bio spreman no uzeli su nam novac - napisao je još jedan korisnik Twittera koji je bio među 6000 putnika koji su bili prvi gosti na brodu koji ima 20 restorana, 23 bazena i trebalo je dvije i pol godine da bude dovršen.
Urinals blocked and overflowing on our cruise to Rotterdam. Ship NOT ready but took our money #HarmonyoftheSeas pic.twitter.com/SoM17zlDRY
— Jay (@MisterJayNKate) May 26, 2016
Royal Caribbean Cruises priznao je da su imali završne radove.
- Prioritet Royal Caribbeana je sigurnost svih gostiju i posade te je finalno održavanje izvedeno u skladu sa strogim sigurnosnim pravilima. Uvjeravamo putnike da su prijavljeni incidenti bili izolirani slučajevi koje smo odmah riješili. Garantiramo putnicima iznimno iskustvo - kazao je glasnogovornik.
@PaulCliftonBBC @MyRoyalUK they are offering 20% value of this cruise of future cruises! The ship is not ready! pic.twitter.com/An45mw04dX
— Jonny Hardy (@JMHardy1) May 25, 2016
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....