Polusatne karte ZET-a pravi su hit, no putnici su primijetili kako satovi na automatima za poništavanje karata ne rade uvijek dobro. Točnije, tvrdi Maja Subotić koja je sliku automata objavila na Facebook stranici "Zakaj volim Zagreb", vrijeme je pomaknuto za 14 minuta naprijed, pa je zbog toga njena polusatna karta zapravo vrijedila samo 16 minuta.
Njenu priču potvrdilo je još nekoliko putnika. Tako Snježana Kanižaj kaže kako je to i sama već prije primijetila. Aparat za poništavanje se, naime, resetira svakih 15 minuta na točno vrijeme, no putnici tvrde da povremeno zakaže. Zbog toga je potrebno pažljivo promatrati vrijeme na automatu i, ako nije dobro, obavijestiti vozača.
Glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić kaže kako provjerom središnjeg sustava nisu primijetili bilo kakve pogreške u radu, odnosno, neusklađenost s točnim vremenom.
- Na teren smo uputili servisne ekipe kako bismo detektirali vozilo s eventualno neispravnim uređajem. S obzirom na to da ne raspolažemo konkretnim informacijama o vozilu gdje se, prema tvrdnjama čitateljice, neispravnost dogodila ne možemo s apsolutnom sigurnošću govoriti o događaju i vjerujemo kako je riječ o izoliranom slučaju - kaže Jurić i dodaje kako se putnici iskreno ispričavaju. Pozvao je sve koji primijete bilo kakve nepravilnosti da se jave na broj 072 500 400, koji je dostupan 24 sata dnevno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....