Osvoji razvoj nove brend strategije, zajedničku izradu plana internog i eksternog komuniciranja te, naravno, potpuno nov vizualni identitet. Svaka tvrtka treba dobar brend. Bilo da ste tek pokrenuli svoj mali posao ili već imate uhodanu tvrtku, dobar brend će vam omogućiti da privučete više klijenata i lakše i bolje poslujete. No, za dobro brendiranje treba vremena, truda i mnogo novca.
Zato, Hanza Media i Fortenova grupa u partnerstvu s agencijama Bruketa&Žinić&Grey i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri pokreće natječaj koji će jednoj tvrtki donijeti rebrendiranje (ili početno brendiranje ako već ne postoji). To znači da će s najboljim brend i komunikacijskim stručnjacima proći proces koji će uključivati dubinsko skeniranje trenutačnog stanja i introspekciju, razvoj nove brend strategije, zajedničku izradu plana internog i eksternog komuniciranja te, naravno, potpuno nov vizualni identitet. Za slavlje uoči početka rada potpuno nove kompanije poklon paketima će se pobrinuti Fortenova grupa.
Sve što vi, kao vlasnik male ili srednje tvrtke, trebate napraviti je poslati nam prijavu u kojoj ćete nam reći ponešto o sebi i svojoj kompaniji, čime se bavite i zašto mislite da vam treba novi brending. Vaše će prijave pregledavati žiri sastavljen od najuspješnijih domaćih eksperata i oni će odlučiti kome je najpotrebnije dobro brendiranje.
Prijavite se slanjem e-maila na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i priložite nekoliko osnovnih informacija:
1. Ime tvrtke i kontakt-podaci
2. Opis tvrtke i proizvoda ili usluge koje nudite
2. Kratki opis glavne ciljne skupine, tržišnog udjela i konkurencije
3. Ukratko prezentirajte poslovne planove u bliskoj budućnosti
4. Recite nam zašto baš vama treba branding/rebranding
O pravilima prijave i odabiru najboljeg odlučuje žiri sastavljen od stručnjaka (Fortenova, Bruketa&Žinić&Grey, Hanza Media, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri)
Natječaj traje dva tjedna, prijave možete poslati do 14. travnja, a dobitnika nagrade objavit ćemo 17. travnja na jutarnji.hr
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....