Iskusna hrvatska agencija novome boutique hotelu u Rovinju kreirala je unikatnu priču. U kamenoj zgradi još iz 19. stoljeća prošle je godine hotel The Melegran započeo svoju avanturu. On je poduzetnička ideja Lee Lazarić i Adriana Calverta koji su se zaljubili u novo doba hotelijerstva puno boja, autentičnosti i komfora. No za postizanje iste reakcije kod svojih gostiju, The Melegranu je bila potrebna priča koja će svakom klijentu pružiti nezaboravno iskustvo, od trenutka kada naiđu na rovinjski hotelčić surfajući sa svog kućnog kauča do posljednjeg pozdrava na izlasku iz hotela. Taj je izazov u svoje ruke uzela agencija Fabular.
Problem
Osmisliti nešto što nitko nema jer ciljna skupina putuje po cijelom svijetu u potrazi za jedinstvenom pričom, osjećajem i doživljajem.
Cilj
Ujediniti jedinstvenost vlasnika (ljudi koji su proputovali cijeli svijet i odsjeli u najšarmantnijim hotelima) sa svjetskim trendovima, posebnostima destinacije Rovinja i željama predstavnika ciljne skupine.
Metoda
Kreirati i ispričati unikatnu priču o mjestu koje te odmara i odmiče od negativnog i puni dobrim doživljajima hrane, vina, vizura i osjećaja. Prva asocijacija uz ovaj Rovinjski hotel treba biti opuštanje i oslobađanje od okova svakodnevice, a gosta mora pozvati da se izrazi.
Rezultat
Priča o novitetu i autentičnosti dovela je brending tim do jednostavnog a sadržajnog imena The Melegran. Ono znači nar na dijalektu sjeverozapadne Istre, a sam plod koji obilježava sočan je i osvježavajuć baš kao i iskustvo koje hotel nudi. Motiv nara preuzet je i u vizualima. Logo hotela sastoji se od njegova imena i simbola u obliku ploda. Minimalizam i nježne boje u vizualnom identitetu hotela i dizajnu interijera navode gosta na opuštanje i predah. Interesantan dodatak interijeru su pisaće mašine, kojima hotel doslovno poručuje svome gostu da uzme trenutak za sebe i iskoristi priliku za izraziti se.
No The Melegran nije mjesto za pasivan odmor. Poput njegovih vlasnika, gosti hotela poželjet će nova iskustva i uspomene. Kao jedna od temeljnih vrijednosti, i ta je poruka dio hotelskog brenda. Svaki motiv koji nagovještava prilike i izazove u okolini, karakterističan je po dinamičnijim i življim bojama na hotelskim predmetima i ukrasima.
Osnivačica Fabulara i voditeljica brending projekta opisala je boutique hotel poput uvoda u bajku.
"The Melegran nas uvlači u pomalo fiktivni i sanjarski svijet koji nas inspirira i poziva na izražavanje. A da tome zaista je tako, svjedoče i brojne recenzije hotela - ne samo od gosti koji su odsjeli u njihovima sobama nego i ljudi koji su slučajno naletili na njihovo predsoblje lutajući Rovinjom i poželjeli provesti barem jednu magičnu noć u The Melegranu", kazala je Anja Bauer Minkara, koja je vodila rebrendiranje projekta.
Želite li doznati više o rebrendingu pogledajte specijal Jutarnjeg lista: Ultimativni vodič kroz rebrendiranje malih i srednjih poduzetnika s hyperlinkom https://native.jutarnji.hr/rebrending/
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....