Iduća generacija Passata Varianta za europsko tržište uhvaćena je na testiranju na javnim cestama, po prvi put u proizvodnom obliku, nakon ranijih špijunskih fotografija testnog prototipa s limom trenutnog modela na novoj platformi.
Očekuje se da će se Passat kodnog imena B9 u Europi nuditi isključivo kao karavan (Variant), dok se u Sjevernoj Americi više neće proizvoditi. To ima smisla budući da je VW već izbacio limuzinu iz svoje ponude i već razvija proizvodnu verziju potpuno električnog koncepta ID Vizzion.
Za sada, čini se da ponovo dobivamo konzervativni dizajn koji razvija stil i oblik trenutne generacija s novijim rubovima. Iako su oni još uvijek pomalo skriveni, čini se da LED DRL svjetla sugeriraju da će se nova uklopiti u VW-ov moderni dizajnerski jezik, a kao rezultat toga, rešetka i prednja maska bi također trebali dobiti promjenu.
Najnoviji Passat koristi ažuriranu verziju trenutne MQB platforme, i čini se da je veći u odnosu na postojeći model. Međuosovinski razmak trebao bi biti duži, a karoserija šira, što ima smisla ako će se, kako izvješća sugeriraju, proizvoditi uz Škodu Superb sljedeće generacije u slovačkoj tvornici u Bratislavi.
Jedna od ključnih karakteristika je velika sjedeća površina stražnjih sjedala, tako da automobil mora biti dugačak. Veći međuosovinski razmak bi također trebao karavanu dati više prostora u prtljažniku, što nikad ne škodi.
Ovo bi mogao biti posljednji Passat s unutarnjim izgaranjem ikad stvoren, pa se očekuje da će snaga dolaziti iz niza benzinskih i dizelskih motora uz pomoć blagog hibrida. Očekuje se da će u ponudu biti i plug-in hibridni sklopovi, a konačno, priča će završiti s Alltrack verzijom koja dodaje malo visine i robusnog izgleda u recept. Novi Passat trebao bi biti predstavljen 2023. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....