Kada je 1939. predstavljen Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Spider čiju je specifičnu karoseriju izradila radionica Touring, u svoje je vrijeme smatran najnaprednijim sportskim automobilom na svijetu koji se mogao kupiti za novac i kojem na cesti nisu mogli parirati kultni modeli Mercedesa (540 K) i razne izvedbe Duesenberga.
Povijest konkretnog modela koji će biti ponuđen na dražbi poprilično je zanimljiva: do 1949. godine kada je iz Italije isporučen u Brazil o automobilu koji je proizveden 1939. nije bilo nikakvih informacija. Iste godine trkač Mario Tavares pobijedio je na trkalištu Interlagos u sportskoj klasi.
U sljedećih tridesetak godina automobil je bio jako prepravljan. Između ostalog bio mu je skraćen međuosovinski razmak i ugrađen motor iz Corvette. Tada je 1972. godine netko shvatio o kakvom je biseru automobilizma riječ, vratio šasiju u Europu, no automobil nije vraćen u prvobitno stanje sve do 1990. godine kada je isporučen u Sjedinjene Države. Prvi put je potom predstavljen javnosti tek 1999. godine na festivalu Pebble Beach Concours d'Elegance da bi do danas postao automobil koji vrijedi čak 23 milijuna dolara...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....