Alfa Romeo Giulia i SUV Stelvio dobili su dugo najavljivano osvježenje. Međutim, redizajn je zapravo vrlo blag, a odnosi se najviše na grafiku prednjih svjetala s tri odvojene jedinice po uzoru na novi Tonale, a koja su sada za dugo poznati dvojac dostupna i u LED Matrix tehnologiji.
Nova tehnologija omogućuje automatsko podešavanje svjetlosnog snopa na temelju brzine i prisutnosti ili odsutnosti drugih automobila, isključujući samo neke sektore ispred snopa kako ne biste zaslijepili druge vozače uz održavanje najboljeg mogućeg osvjetljenja.
To je ono što se vidi iz vana jer će samo oko poznavatelja primijetiti da je suptilne izmjene doživjela rešetka hladnjaka Scudetto te stražnja svjetla, sada s tamnijom podlogom.
Kokpit sada djeluje suvremenije i to zahvaljujući 8,8-inčnom središnjem digitalnom zaslonu osjetljivom na dodir kakav ima i Tonale, dok su instrumenti ispred vozača sada također digitalni i nude nekoliko grafika na izbor, od klasične, moderne, minimalne ili Relax.
Središnji infotainment sustav raspolaže bežičnim ažuriranjima i potpunom povezivošću s daljinskim upravljanjem nekim funkcijama pomoću pametnog telefona kao što su zaključavanje/otključavanje vrata, upaljena svjetla...
Tu je i NFT (Non-Fungible Token) tehnologija koja je primijenjena na glavne informacije o automobilu i različitim izvršenim intervencijama. Ova tehnologija temelji se na "blockchain kartici", odnosno digitalnom registru koji se ne može mijenjati ili biti dostupan drugima i koji prikazuje sve podatke i tako djeluje kao jamstvo u slučaju prodaje novom vlasniku.
Kod Giulije i Stelvija ponuda dizelaša se sada sastoji od 2,2-litrenog turbodizelaša sa 160 KS i stražnjim pogonom te verzije od 210 KS dolazi s pogonom na sve kotače. Benzince zastupa 2.0 turbo s 280 KS i pogonom na sve kotače i za sada Giulia i Stelvio ostaje bez elektrifikacije.
Od paketa ostaju Super, Sprint, Ti i Veloce, no dodan je novi luksuzno-sportski paket Competizione za oba automobila koja dolazi isključivo s novom mat sivom bojom, crvenim kočionim čeljustima, prilagodljivim oprugama, nadzornom pločom prekrivenom kožom i, na Stelviju, 21-inčnim kotačima.
Osvježeni modeli se diljem Europe u salonima očekuju u veljači, a dolazak osvježene Quadrifoglio verzije očekuje se nešto kasnije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....