SVJEŽE OD ALPINE

Alpina predstavila novi B4: Temelji se na BMW-u M4 Gran Coupe i ima 495 KS i 750 Nm

Ono najzanimljivije je ispod poklopca motora, gdje se nalazi S58 3,0-litreni twin-turbo redni "šestak" s 495 KS i 730 Nm

2023. Alpina B4

 Alpina

Alpinin novi B4 Gran Coupe prvi je proizvod čuvene tunung kuće otkako se pojavila vijest da BMW konačno preuzima potpunu kontrolu nad tvrtkom sa sjedištem u Buchloeu.

image

2023. Alpina B4

Alpina

Iako i BMW i Alpina nude verzije s oznakom "M" i "B" visokih performansi za Seriju 3 i coupea s dvoja vrata Serije 4, nijedna tvrtka ranije nije nudila tuning Serije 4 Gran Coupe. BMW ne planira promijeniti taj stav, ali Alpina je jasno uočila priliku.

image

2023. Alpina B4

Alpina

B4 temelji se na BMW-ovom regularnom modelu Serije 4 Gran Coupe, no od Alpine je dobio prednji spojler, stražnji spojler i set 20-inčnih kovanih alu-naplataka s 20 krakova.

Međutim, ono najzanimljivije je ispod poklopca motora, gdje se nalazi S58 3,0-litreni twin-turbo redni "šestak" s 495 KS i 730 Nm okretnog momenta, koji pokreće obje osovine kroz osambrzinski ZF automatski mjenjač i xDrive sustav pogona na sva četiri kotača.

image

2023. Alpina B4

Alpina

Riječ je o porastu od 33 KS i 30 Nm okretnog momenta u odnosu na postojeću B3 limuzinu, a također ga čini snažnijim od M3 limuzine od 480 KS i 550 Nm okretnog momenta. I dok M3 Competition prednjači u brojkama snage sa svojih 510 KS, njegov okretni momenta od 650 Nm daleko je iza B4.

image

2023. Alpina B4

Alpina

Od 0 do 100 km/h Alpini B4 potrebno je 3,7 sekundi u odnosu na 3,5 sekunde za M3 limuzinu, ali dok je M3 ograničen na 250 km/h u standardnom obliku, Alpina može slobodno ubrzavati do 301 km/h.

Poznato je da je Alpina tradicionalno više fokusirana na luksuz nego na performanse, stoga u kabini dobivate Lavalina kožu na sjedalima i volanu, te naravno, pločicu na konzoli koji prikazuje broj izrade automobila.

image

2023. Alpina B4

Alpina

Držeći se iste luksuzne teme, Alpina tvrdi da je naporno radila na kalibraciji postavke ovjesa, koja uključuje prilagodljive amortizere i prilagođene Pirelli P Zero gume. Europska knjiga narudžbi je otvorena, i kupci koji u Njemačkoj sada plate 91.800 eura (695.556 kuna) trebali bi dobiti automobil do ljeta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. listopad 2024 07:45