Alpinin novi B4 Gran Coupe prvi je proizvod čuvene tunung kuće otkako se pojavila vijest da BMW konačno preuzima potpunu kontrolu nad tvrtkom sa sjedištem u Buchloeu.
Iako i BMW i Alpina nude verzije s oznakom "M" i "B" visokih performansi za Seriju 3 i coupea s dvoja vrata Serije 4, nijedna tvrtka ranije nije nudila tuning Serije 4 Gran Coupe. BMW ne planira promijeniti taj stav, ali Alpina je jasno uočila priliku.
B4 temelji se na BMW-ovom regularnom modelu Serije 4 Gran Coupe, no od Alpine je dobio prednji spojler, stražnji spojler i set 20-inčnih kovanih alu-naplataka s 20 krakova.
Međutim, ono najzanimljivije je ispod poklopca motora, gdje se nalazi S58 3,0-litreni twin-turbo redni "šestak" s 495 KS i 730 Nm okretnog momenta, koji pokreće obje osovine kroz osambrzinski ZF automatski mjenjač i xDrive sustav pogona na sva četiri kotača.
Riječ je o porastu od 33 KS i 30 Nm okretnog momenta u odnosu na postojeću B3 limuzinu, a također ga čini snažnijim od M3 limuzine od 480 KS i 550 Nm okretnog momenta. I dok M3 Competition prednjači u brojkama snage sa svojih 510 KS, njegov okretni momenta od 650 Nm daleko je iza B4.
Od 0 do 100 km/h Alpini B4 potrebno je 3,7 sekundi u odnosu na 3,5 sekunde za M3 limuzinu, ali dok je M3 ograničen na 250 km/h u standardnom obliku, Alpina može slobodno ubrzavati do 301 km/h.
Poznato je da je Alpina tradicionalno više fokusirana na luksuz nego na performanse, stoga u kabini dobivate Lavalina kožu na sjedalima i volanu, te naravno, pločicu na konzoli koji prikazuje broj izrade automobila.
Držeći se iste luksuzne teme, Alpina tvrdi da je naporno radila na kalibraciji postavke ovjesa, koja uključuje prilagodljive amortizere i prilagođene Pirelli P Zero gume. Europska knjiga narudžbi je otvorena, i kupci koji u Njemačkoj sada plate 91.800 eura (695.556 kuna) trebali bi dobiti automobil do ljeta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....