Izmjene teku brzo i bez trzaja, barem kod benzinske izvedbe 1.4 TB Multiair sa 170 KS kakvu smo vozili tvorničkom testnom stazom. Osim uz benzinac, TCT se može naručiti i uz 2.0-litreni JTD motor sa 170 KS.
Po pitanju izvedbe, u Alfi su se odlučili na suhu spojku, koja je učinkovitija od vlažne jer nema viskoznih tj. hidrodinamičkih gubitaka u vožnji, što doprinosi poboljšanju performansi. Inače, TCT je posebna izvedba mehaničkog mjenjača, sastavljen od dva odvojena mjenjačka mehanizma i dvostrane spojke. To je ujedno i prvi mjenjač takve koncepcije koji može prenijeti 350 Nm okretnog momenta, koji se može pariti s dizelskim motorima, aIi i uz start/stop sustavom.
Alfin mjenjač s dvostrukom spojkom osim boljih performansi osigurava smanjenu potrošnju (kod benzinca sa 5,8 na 5,2 litara, a kod dizelaša sa 4,7 na 4,5 litara). Alfa Giulietta s TCT mjenjačem, čiju ugradnju ljudi iz Alfe najavljuju i za sve buduće modele, već je u prodaji u domaćim salonima, a doplata iznosi 2000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....