Kadjar je nakon šest godina solidne karijere postao dio povijesti, a nova tržišna etapa Renaulta u klasi kompaktnih SUV modela upravo je započela, dolaskom Australa.
Tehnološki blizanac Nissana Qashqai, s kojim dijeli platformu CMF-CD i gotovo sav asortiman mjenjača i motora, izvana se dizajnerski uklapa u moderan Renaultov imidž prepoznatljiv po specifičnom obliku svjetala, dok potpuno nova unutrašnjost naglasak neizbježno stavlja na digitalizaciju, s velikim dodirnim zaslonom prostrtim cijelom visinom središnje konzole.
Austral je u odnosu na Kadjar pritom osjetno prostraniji - u duljinu mjeri 451 cm, širok je 183 cm i visok 162 cm, dok duljina međuosovinskog razmaka iznosi 267 cm. Osim toga, Austral djeluje plemenitije, a ugrađeni materijali kvalitetom ostavljaju dojam više klase, baš kao i izrada.
Rukovanje komandama putem velikog okomitog dodirnog zaslona je izuzetno jednostavno, vjerojatno i najbolje u klasi jer zaslon nudi HD rezoluciju s izuzetno brzim odzivom na dodir. Što se tiče sigurnosti, Austral raspolaže cijelom silom pomagača u vožnji, a ukupno je za poluautonomnu vožnju razine 2 odgovorno 25 sustava za pomoć u vožnji, od njih ukupno 32.
Od motora je na raspolaganju mild-hibridni 1,3-litreni četverocilindarski turbobenzinac (140 i 160 KS) s izravnim ubrizgavanjem, starter-generatorom i 12V-litij-ionskom baterijom.
Motor je u obje snage dostupan s automatskim X-Tronic bestupanjskim mjenjačem koji je kod slabije izvedbe doplata, jer serijski dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Nadalje, po prvi put u jednom Renaultu stiže hibridni pogon koji objedinjuje 1,2-litreni trocilindarski turbobenzinac, elektromotor i starter generator te 48 V litij-ionsku bateriju. Pritom elektropokretač povećava snagu benzinca (kod kretanja i pri ubrzavanju), a cijeli sustav osigurava ukupno 200 KS.
Regenerativno kočenje se automatski aktivira prilikom usporavanja i kočenja, a 80 posto gradske vožnje može proteći na čisto električni pogon. Prosječna potrošnja kreće se oko 5,5 litara.
U vožnji je Austral E-Tech iznimno ugodan, malo se koji SUV u klasi vozi tako mirno i uglađeno. Uključivanje benzinca se odvija gotovo nečujno i bez trzaja. Dostupno je pet programa vožnje, od električnog, nekoliko hibridnih do rekuperacije, a unaprijeđeni 4Control sustav upravljanja svim kotačima također daje svoj obol u vožnji.
U gradu, recimo, do izražaja dolazi mali krug okretanja od samo 10,1 metara, dok je u otvorenoj vožnji sjajna podrška za preciznije i sigurnije upravljanje.
Cijene kreću od 29.990 eura, za što se dobiva model s benzincem 1.3 TCe sa 140 KS i bogatom opremom Equilibre (automatska klima, alu naplaci od 17 cola, multimedija sa zaslonom od 9“, tempomat, automatsko kočenje, stražnji parkirni senzori...).
Snažnija benzinska izvedba od 160 KS dolazi isključivo automatskim X-Tronic bestupanjskim mjenjačem, a s opremom Techno (multimedija sa zaslonom od 12“, alu naplaci od 19 cola, prednji i stražnji parkirni senzori, kožni volan...) nudi se od 35.190 eura. Napredna hibridna izvedba od 200 KS dostupna je od 40.490 eura.