Prije 20 godina Audi je otvorio segment sportskih premium kompaktnih automobila s modelom S3. Sada ova marka predstavlja novu generaciju - S3 Sportback i S3 Sedan. Oba pokreće 2.0 TFSI motor koji postiže 310 KS i okretni moment od 400 Nm te oba modela od 0 do 100 km/h sprintaju za 4,8 sekundi. Sedam-stupanjski S-Tronic mjenjač, quattro pogon s inteligentnom kontrolom i S podesivim ovjesom pritom serijski dolaze kod oba modela.
Najveća je brzina limitirana na 250 km/h. Usto, vozač može koristiti serijski Audi drive select sustav kako bi zvuk ovog snažnog četiri-cilindričnog turbo motora bio još izraženiji. Motor je uparen sa 7-stupanjskim S-Tronic mjenjačem koji snagu prenosi na quattro pogon na sve kotače s hidrauličnom višeslojnom spojkom koja prebacuje moment na osovine prema potrebi, kombinirajući dinamične performanse sa stabilnosti te učinkovitost s užitkom u vožnji. Njome upravlja modularna dinamična kontrola upravljanja – novi sustav koji usko povezuje quattro pogon s elektroničkom kontrolom stabilnosti (ESC) i podesivi ovjes s kontrolom tvrdoće, koji je dostupan kao opcija.
Po pitanju izgleda sprijeda dominira velika "single frame" maska dok su otvori za hlađenje u braniku sada veći.
Model s pet vrata dugačak je 4,34 metra, dok je model a četiri vrata dugačak 4,50 metara.
Osim malih razlika, dvije izvedbe karoserije su jednake u smislu širine (1,82 m), visine (1,43 m) i međuosovinskog razmaka (2,64 m). Unutrašnjost tako nudi više prostora za ramena i laktove. Prtljažnik modela S3 Sportback u osnovnoj konfiguraciji raspolaže s 325 litara dok sedan ima prtljažnik kapaciteta 370 litara.
U unutrašnjosti dominira kokpit usmjeren prema vozaču, a prepoznatljivi otvori za zrak s pločom s instrumentima čine jednu jedinicu, čime se dodatno naglašava sportski karakter. Dio serijske ponude je 10,25-inčni digitalni zaslon. Uz doplatu se može dobiti i Audijev virtualni kokpit i njegova ”plus” inačica. Obje inačice imaju dijagonalu od 12,3 inča, dok ova druga nudi tri različita prikaza instrumenata. Sportska sjedala novo su dizajnirana, a njihove serijske presvlake u velikoj mjeri su napravljene od recikliranih PET boca, istaknute sa stilskim kontrastnim šavovima.
Za HiFi zaljubljenike Bang & Olufsen premium audio sustava s 3D zvukom osigurava posebno prostrano zvučno okruženje.
Sustavi pomoći u vožnji u novim S3 modelima također demonstriraju Audijevu tehničku učinkovitost.
Tako su sustavi "pre sense" sprijeda, asistent izbjegavanja prepreke s asistentom skretanja na raskrižju i upozorenje na izlazak iz vozne trake dio su serijske opreme. Dodatni sustavi pomoći, kao što su upozorenja na promjenu vozne trake kao i sustavi pomoći pri parkiranju, dostupni su kao opcija. Adaptivni tempomat pomaže pri uzdužnom i poprečnom vođenju automobila. Ovaj sustav održava brzinu i udaljenost do vozila ispred i pomaže pri navođenju na voznu traku uz pomoć blagih intervencija u sustavu upravljanja.
Prodaja novih S3 modela u zemljama EU počinje u kolovozu ove godine. U Njemačkoj cijene za S3 Sportback počinju od 46.300 eura, dok za model S3 Sedan počinju od 47.180 eura. Početak prodaje označen je ograničenom serijom “Edition one" koja dolazi u Python žutoj (Sportback) ili Tango crvenoj (Sedan) boji s crnim detaljima, 19 inčnim alu naplacima te sportskim sjedalima presvučenima kožom s kontrastnim žutim šavovima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....