Od svog premijernog predstavljanja na modelu “Ur-quattro” 1980., Audi je prodao više od pet milijuna automobila sa stalnim pogonom na sva četiri kotača. Prednosti koncepta quattro i uspjeh postignut u utrkama ističu se već tri desetljeća.S ovim konceptom Audi nastavlja tradiciju s idejama koje su prvi puta viđene u studiji Audi quattro koncept prije tri godine. Novi koncept djeluje snažno i moćno s coupe karoserijom i 21-inčnim kotačima. Prevjesi su kratki, a proporcije sportske. Međuosovinski razmak iznosi 2,784 milimetara, dužina je 4,602 milimetara, a sa 1,964 milimetara ovaj je dvosjed vrlo širok, te ujedno i neuobičajeno nizak s visinom od samo 1,386 milimetara.
Kod novog koncepta po pitanju dizajna nijedno rješenja nije samo estetske prirode. Svako se razvilo iz tehničke funkcionalnosti, a neka odaju počast quattro modelima iz ranih 80-ih godina prošlog stoljeća. To uključuje plosnate stražnje nosače krova i pravokutna dvostruka prednja svjetla s naprednom Audijevom Matrix LED tehnologijom koja će biti dostupna krajem ove godine na redizajniranom modelu Audi A8.
Druga dizajnerska značajka koja odaje počast klasičnim modelima su "izbočine" iznad branika, a novi je i dizajn peterokutne maske hladnjaka.Proporcije stražnjeg kraja automobila definirane su kombiniranjem plosnatih ostakljenih dijelova i širokih "ramena". Koncept elegantnog sportskog duha dominira i u unutrašnjosti koja je u potpunosti podređena vozaču. Kolo upravljača, ploča s digitalnim instrumentima i head-up zaslon jasno su vidljivi s vozačkod gjedala. Snažne performanse: plug-in hibridni pogon
Plug-in hibridni pogon omogućuje konceptnom modelu Audi Sport quattro nevjerojatnu dinamičnost. Izlazna snaga sustava je 700 KS dok okretni moment iznosi 800 Nm. Snaga se prenosi putem preinačenog tiptronic mjenjača sa osam brzina do pogonskog sklopa quattro koji ima sportski diferencijal na stražnjoj osovini. Sukladno primjenjivom standardu, izložbeni automobil troši u prosjeku 2,5 litara goriva na 100 kilometara i ima prosječnu emisiju CO2 59 grama po kilometru.
Motor s unutarnjim sagorijevanjem je 4-litreni V8 s dva turbopunjača. Razvija snagu od 412 kW (560 KS) i ima okretni moment 700 Nm. Sustav CoD (Cylinder on Demand) – automatsko isključivanje cilindra po potrebi, isključuje četiri cilindra pod djelomičnim opterećenjem, a sustav start-stop čini agregat sa osam glasnih cilindara vrlo učinkovitim.Između 4,0-litrenog TFSI motora i mjenjača nalazi se elektromotor u obliku diska izlazne snage 110 kW i 400 Nm. Pogonsku energiju crpi iz litij-ionske baterije s tekućim hlađenjem koja se nalazi straga i ima kapacitet od 14,1 kWh.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....