Jedan od manje poznatih modela u širokom Audijevom asortimanu, Q2, predstavljen je 2016. godine, nakon čega je četiri godine kasnije dobio facelift u sredini ciklusa.
Čini se kako neće doživjeti drugu generaciju jer njemački proizvođač ima druge prioritete, usredotočujući se na veće automobile s većim profitnim maržama. Iz tog razloga, gradski A1 će također biti ugašen, nakon što trenutna generacija završi svoj put.
Najavu o izbacivanju svog najmanjeg crossovera ranije ovog tjedna dao je izvršni direktor Audija Markus Duesmann u intervjuu za Handelsblatt: 'Odlučili smo da više nećemo proizvoditi A1, a neće biti ni modela nasljednika iz Q2. Također smo preusmjerili Audi kao premium marku. Ograničit ćemo naš asortiman modela na dnu i proširiti ga na vrhu'.
Model Q2 se ne proizvodi samo u Ingolstadtu, već i u Kini gdje se zove Q2L zbog dužeg međuosovinskog razmaka. Osim toga, mali crossover koji se prodaje u Kini dolazi i u E-Tron izvedbi s potpuno električnim pogonom. Model s nultim emisijama prodaje se samo lokalno i ima bateriju od 38 kWh koja je sposobna za 265 kilometara dometa na temelju lokalnog NEDC ciklusa.
Audijev početni Q model dolazi i u snažnoj specifikaciji SQ2 sa standardnim Quattro pogonom i 2,0-litrenim benzinskim motorom sposobnim za 296 KS i 400 Nm okretnog momenta. Ove brojke šalju se putem 7-brzinskog automatika preko dvostruke spojke. Ova izvedba je u suštini luksuznija verzija Volkswagena T-Roca R, koji je dobio facelift u studenom 2021.
Modeli A1 i Q2 će biti povučeni nakon modela trenutne generacije kada će A3 zapravo postati ulazna točka u Audijevu globalnu liniju. Nadalje, tvrtka će lansirati svoje posljednje novo vozilo opremljeno motorom s unutarnjim izgaranjem 2026., prije nego što prestane s proizvodnjom automobila s unutarnjim izgaranjem 2033. godine.
U međuvremenu, linija će se povećati novim Q6 E-Tronom koji bi trebao biti predstavljen prije kraja godine kao prvi Audijev automobil baziran na PPE platformi koja je razvijena u suradnji s Porscheom. U Kinu bi SUV baziran na Volkswagen Atlasu trebao stići ove godine s prilično zbunjujućim imenom – Q6. Ove godine dolazi i faceliftirani E-Tron, za koji se vjeruje da će promijeniti ime u Q8 E-Tron kako bi bolje odražavao svoje pozicioniranje u asortimanu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....