Već od starta registru nismo davali puno šanse i smijali se pričama o “ultimativnom oružju u borbi protiv neplatiša prekršajnih sankcija, ponajprije prometnih”.
No, sada znamo sa sigurnošću – pompozno najavljivani Registar neplaćenih kazni nema nikakvog smisla. Dokaz? Nešto više od sedam godina nakon što ga je 1. siječnja 2014. začeo tadašnji ministar pravosuđa Orsat Miljenić, iznos neplaćenih kazni broji frapantnih 437,5 milijuna kuna, od čega čak 249,4 milijuna otpada na dug vezan uz neplaćene kazne za prometne prekršaje.
Brojka od tek 67.439 osoba evidentiranih u Registru, za čak 300.000 manja nego 2019., nikoga ne treba zavesti. Ona ne ukazuje na učinkovitost naplate, već da Registar od prekomjernog bujanja učinkovito štiti zastara... Sve o ovoj temi potražite u novom broju
Vozili smo Teslu Mode 3 Long Range snage s baterijom od 75 kWh i dosegom od 450 kilometara, te s pogonom na obje osovine zahvaljujući još jednom elektromotoru za ukupnih 476 KS
Testirali smo vrući crossoverski kompaktni novitet Opel Mokku 1.2 Turbo AT-8 GS Line i ne sjećamo se kad je jedan Opel na našem testu privlačio toliko pažnje.
Najmanji električni Mercedes EQA 250 predstavlja kompaktni SUV, a kakav je u praksi provjerili smo na testu, baš kao i za električnu Kiju e-Niro EX Limited, korejsku vedetu na struju
Kao i u svakom broju dočekuje vas test rabljenog automobila, a ovaj put je riječ o kompaktnom klasiku Renaultu Meganeu aktualne generacije koji je na tržištu od 2015. godine
U rubrici SERVIS usporedili smo troškove održavanja za električni Renault Zoe i turbobenzinski Renault Clio, a rezultati su vrlo zanimljivi
Pročitajte i putopis iz New Yorka koji vam predstavlja naša pustolovka Riana Petanjek, a u vremeplovu potražite priču o 60-toj obljetnici kultnog proizvođača kočnica Brembo
Na koncu, uz Auto klub vam darujemo tradicionalan besplatan prilog In time o satovima i lijepim stvarima na čak 232 stranice
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....