NOVI BROJ

Auto klub otkriva: Zašto su novi automobili sve napredniji, a nikad nije bilo više opoziva

Broj opozvanih auta u Njemačkoj prije deset godina iznosio je 563.000, a prošle se godine popeo na zabrinjavajućih tri milijuna

Servis, ilustracija

 Auto klub, profimedia

U novom broju Auto kluba otkrivamo zašto se automobili čak šest puta češće pozivaju u servis nego 2011. godine. Naime, na njemačkom tržištu, referentnom za cijelu Europsku Uniju, broj opozvanih automobila prije deset godina iznosio je 563.000, a prošle se godine popeo na okruglih i zabrinjavajućih tri milijuna!

image
GORODENKOFF PRODUCTIONS/Sciencephoto/Profimedia

Broj 917. donosi i hrpu aktualnosti, između ostalih predstavljamo SportsTourer - prvi elektrificirani karavan sa značkom Opela, Suzuki S-Cross, Ford Ranger, Toyotu Corollu Cross Hybrid, Škodu Karoq itd...

image
Volkswagen

Napravili smo prve kilometre za upravljačem novog, vizualno i tehnološki osvježenog Volkswagen Pola, a sjeli smo i za upravljač Lexusa ES te Opel Comba e-Life.

image
Darko Tomaš/CROPIX

Testirali smo Seat Ibizu 1.0 TSI te napravili usporedni test plug-in i LPG izvedbe Renault Captura.

image
Marin Tomaš

U rubrici rezerviranoj za legende ugostili smo Renault Avantime, a za polovnjake Opel Merivu iz 2017. godine s 98.000 prijeđenih kilometara.

image
Marin Tomaš

U servisnom dijelu otkrivamo sve o tuningu, odnosno preinakama na automobilu koje ste dužni prijaviti u roku od 15 dana.

Stranice putopisa u ovom su broju rezervirane za Švedsku koju smo obišli u električnom Renaultu Zoe.

image
Hrvoje Tomić

Prisjećamo se i 40 godina Peugeot Sporta kao i velikana Formule 1 Frank Williamsa.

Donosimo i izvještaj s utrke Formule 1 u Saudijskoj Arabiji te razgovor s Viliamom Prodanom, prvakom Hrvatske u reliju.

Ugodno čitanje!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 01:01