Preko Trsta, Venecije, Firence i Rima stigli smo do pitoresknih pokrajina juga Italije Apulije, Kampanije, Basilicate i Molisea, a dosad smo posjetili Napulj, Sorrento, obalu Amalfi, Capri, Materu, Brindisi, Lecce i Bari od većih gradova, o čemu ćete moći čitati u seriji putopisa u tiskanom izdanju.
Ovakvo „Grand tour“ putovanje Italijom, kako su ga prije 200 ili 300 godina nazivali dokoni mladi engleski plemići koji su putovali u Italiju u istraživanje srca i duše zapadne civilizacije sada smo izveli i mi, ali u skladu s vremenom u automobilu, a što smo sve na putu dobili od češkog SUV-a također ćemo ubrzo obraditi i o čemu ćete moči čitati.
Činjenica jest kako ovakvo iznadprosječno korištenje automobila na putu dugom 5000 kilometara u deset dana s bezbroj zatvaranja i otvaranja vrata, paljenja i gašenja motora ili stalnog korištenje multimedije baca jedno novo svjetlo kada je u pitanju testiranje svojstava automobila.
Zasad tek recimo da smo požalili što smo vozili na 19 colnim naplacima svaki put kad bi se našli na lošem asfaltu ili izvan njega, da park pilot sustav djeluje prerevno što zna biti iritirajuće, dok su praktičnost i prostranost jedna velika kvaliteta Karoqa. Baš kao i potrošnja 1,6 tona teškog automobila s pogonom na sve kotače, koja nas je upravo oduševila na ovom putovanju… Uskoro donosimo više…
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....