Njemački automobilski div Mercedes u trećem je ovogodišnjem tromjesečju zabilježio međugodišnji pad prodaje od četiri posto, ili prodanih 510.600 vozila, objavila je u utorak tvrtka, prenosi Njemačka novinska agencija (dpa), piše Fenix Magazin.
Kako navode iz Mercedesa, prodaju su usporili nestabilno tržište, promjena modela E-klase i manjak jedinica iz tražene SUV linije GLC zbog uskih grla u kanalima nabave, odnosno smanjene proizvodnje.
Mercedes je u prvih devet mjeseci 2023. ipak zabilježio rast prodaje od dva posto ili 1,529.800 jedinica.
Prodaja je, inače, u skladu s prijašnjim procjenama tvrtke iz Stuttgarta, koja ove godine očekuje otprilike iste brojke kao i 2022. godine.
Konkurent iz Münchena, BMW, istodobno je značajno povećao prodaju i učvrstio vodeću poziciju u svijetu proizvođača automobila iz premium segmenta.
Od početka srpnja do kraja rujna Bavarci su kupcima isporučili 622.000 jedinica, gotovo šest posto više nego prethodne godine, a od siječnja do rujna prodaju su povećali za pet posto na 1,836.000 jedinica.
BMW se također suočio s kašnjenjima u isporuci dijelova, ali je imao manje problema s tempom proizvodnje. Generatori rasta bili su najskuplji modeli više klase i e-automobili.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....