pravna bitka

Bijesni Ilija tužio Ferrari zbog kvara: ‘Kočnice nisu radile, a na servisu su mi rekli da je to normalno‘

Opozivi nisu bili ništa više od “privremene korektivne mjere” za jedan od identificiranih problema s kočnicama

Ferrari 458 Italia

 Ferrari

Ferrari se suočava s tužbom u Sjedinjenim Državama u kojoj se tvrdi kako nisu popravili "opasan sigurnosni kvar" s kočnicama u nekim od svojih luksuznih sportskih automobila unatoč višestrukim opozivima vozila.

Opozivi nisu bili ništa više od “privremene korektivne mjere” za jedan od identificiranih problema s kočnicama, ostavljajući tisuće vozača Ferrarija s nesigurnim vozilima, stoji u predloženoj kolektivnoj tužbi podnesenoj saveznom sudu u San Diegu, prenosi Bloomberg.

image

Ferrari 458 Italia

Ferrari

Ilija Nečev iz Kalifornije tako tvrdi da je njegov Ferrari 458 Italia iz 2010., koji je kupio 2020., imao “problema s kočnicama” od dana kada ga je dobio te da bi “doživio djelomični ili potpuni gubitak sposobnosti kočenja”.

“Jednom prilikom, tužitelj je vozio nizbrdo otprilike 80 km/h i dok se pripremao za skretanje od 90 stupnjeva udesno, pritisnuo je kočnice, ali auto nije usporio. Papučica kočnice bila je tvrda, i unatoč nižem stupnju prijenosa, nije bilo pritiska u kočnicama”, tvrde odvjetnici.

Kada je Nečev ovo prijavio zastupniku Ferrarija bilo mu je rečeno kako je to “normalno”, piše N1 televizija.

U opozivu pokrenutom u listopadu 2021. Ferrari North America identificirao je problem s curenjem kočione tekućine koja bi mogla smanjiti sposobnost kočenja. Prošireni opoziv pokrenut je 2022., a Ferrari je ciljao i na vozila u Njemačkoj, Kini i Japanu, navodi se u pritužbi.

image

Ferrari 458 Italia

Ferrari

Robert Bosch GmbH, tvrtka koja se u tužbi navodi kao proizvođač neispravnih dijelova, također se navodi i kao tuženik. Predstavnici Ferrarija i Boscha nisu odmah odgovorili izvan redovnog radnog vremena na zahtjeve za komentar Bloombergu.

Ferrari je optužen da nije obavijestio kupce o punom opsegu kvara na kočnicama, za koji Nečev kaže da se mogao popraviti samo zamjenom glavnog cilindra.

Umjesto toga, tvrtka je nastavila “prodavati (ili imati koristi od prodaje) tisuće automobila koji su sadržavali ovaj po život opasan nedostatak”, navodi se u tužbi. Sada sve ostaje na sudu i njihovoj prosudbi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 13:03