BMW i Daimler koji je vlasnik Mercedesa bi mogli zajedno razvijati sljedeće generacije kompaktnih modela Serije 1 i A-klase. Vijest je to koju su prenijele njemačke novine Handelsblatt, a već su i prije krenule glasine o potencijalnoj suradnji ova dva automobilska giganta. Dolazi vrijeme električnih i autonomnih modela što iziskuje ogromne troškove, pa se udruživanja (u kojima oba proizvođača ostaju samostalni) pokazuju kao logično rješenje.
Prema pisanju Handelsblatta, ova dva proizvođača zajedno će raditi na razvoju autonomnih sustava vožnje, a uz to će i dijeliti pojedine komponente poput platformi. Pritom bi prvi automobili sa zajedničkom tehnologijom s proizvodne trake početi silaziti tek 2025. godine. A kad smo kod dijeljenja tehnologije, moguće je da će nova A-klasa i BMW Serije 1 (ali ne iduća generacija bavarskog kompakta koja nas čeka vjerojatno ove godine, već generacija iza toga) dijeliti pojedine komponente poput platforme ili tehnologije koja će se ugrađivati (prije svega autonomni sustavi i sl.).
Naravno, u ovoj fazi još ništa nije potvrđeno, no činjenica je kako su BMW i Mercedes već udružili svoje sustave za car sharing. Naime, za one koji ne znaju, Daimlerov Car2Go (car sharing sustav) i BMW-ov DriveNow već su udružili snage kako bi tržištu ponudili što bolju uslugu car sharinga, a samim time se suprotstavili konkurenciji, prije svega Uberu. Taj dogovor objavljen je u travnju, a ovih dana je i odobren od strane regulatornih tijela.
"Pritisak na proizvođače je ogroman, a međusobne suradnje pomoći će u borbi protiv visokih troškova", za Bloomberg je izjavio analitičar Juergen Pieper. Uz električne motore, veliki naglasak stavlja se na sustave sigurnosti i sustav (polu)autonomne vožnje čiji razvoj koji također stoji milijarde eura. Stoga je i logično da daljnjih udruživanjem razvijaju novu tehnologiju, smanjuju troškove i kupcima nude više.
IZVOR: Handelsblatt
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....