BMW je predstavio novu generaciju serije 7. Perjanica ponude nudi pregled trenutno najmoćnijeg tehnološkog arsenala iz redova bavarskog proizvođača s kojime započinje novi napad na Mercedes S klasu i Audi A8. Kao što se moglo naslutiti po brojnim špijunskim fotografijama, šesta generacija sedmice izvana je tek minimalno uljepšana.
Provjerena BMW uniforma ne nudi dizajnerski spektakl, no ruku na srce, kupci ovakvog automobila ionako su skloniji tradicionalnim i konzervativnim rješenjima.
U usporedbi s prethodnikom nova sedmica je (ovisno o izvedbi) lakša i do 130 kg. Zahvaljujući korištenju ugljičnih vlakana karoserija je znatno olakšana, a boljoj dinamici, sigurnosti i udobnosti u vožnji pridonose aktivni sustav podvozja (Executive Drive Pro), nova generacija šest cilindarskog motora, unaprijeđeni integralni sustav upravljanja te dvoosovinska zračna amortizacija s automatskim stabilizatorom i dinamičkom kontrolom amortizera.
Kabina je nakrcana doslovno svim mogućim sustavima koji pojam sigurnosti i luksuza dižu na do sada neviđen nivo. Među brojnim novitetima tu je funkcija masaže na stražnjim sjedalima i program vitalnosti, bežično punjenje mobitela, upravljanje zaslonom pokretima koje detektiraju 3D senzori, Surround View s 3D pregledom, sustav parkiranja preko daljinskog upravljača...
Serija 7 dostupna je s dorađenim V8 te dva pojačana 6-cilindraša motora iz najnovije generacije motora BMW grupe. Izvedbu 740i pogoni unaprijeđeni 3.0-litreni TwinPower Turbo sa šest cilindara i 326 KS dok snažniju benzinsku verziju 750i xDrive pokreće 4.4-litreni TwinPower Turbo V8 sa 450 KS. S V8 motorom BMW 7 do stotke stiže za 4.4 sekunde.
Dizelsku verziju (730d) pokreće 3.0-litreni TwinPower Turbo 6-cilindraš sa 265 KS i 620 Nm momenta.
Svi motori opremljeni su standardnim prijenosom s isto tako unaprijeđenim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Sustav pogona na sve kotače xDrive, dostupan je kao dodatna oprema.
Prodaja nove sedmice kreće na jesen, a ponudu će iduće godine upotpuniti hibridna plug-in verzija ( 740e) koja u kombinaciji 2.0-litrenog benzinca i elektromotora pruža snagu od 326 KS. Tvornički podaci kažu da prosječna potrošnja iznosi 2,1 litru/100km, a autonomija vožnje isključivo na struju je 40 km.
Parkiranje pomoću daljinskog upravljača
Novi BMW serije7 prvi je serijski automobil koji će moći manevrirati, parkirati u pravokutne parkirne prostore ili u garaže bez vozača za upravljačem. Kontrola parkiranja preko daljinskog upravljača omogućuje pristup uskim parkirnim prostorima s lakoćom. Vozač pokreće vožnju automobila u ili iz parkirnog prostora preko (također tek razvijenog) BMW Display ključa.
Laserska umjesto LED svjetala
Novost je i BMW Laserlight sustav, otprije poznat s BMW-a i8. Zahvaljujući tehnologiji BMW Selective Beam, ova svjetla ne zasljepljuju te se mogu odabrati umjesto standardnih LED prednjih svjetala. Laserska svjetla stvaraju bijelu svjetlost te omogućuju domet dugih svjetala od 600 metara, što je dvostruko od LED tehnologije.
Kontrola ekrana pomoću 3D senzora
Kod nove serije 7 zaslon operativnog sustava iDrive po prvi put dolazi s zaslonom na dodir, a novost je i BMW-ova kontrola pokretom. Pokrete rukom registrira 3D senzor te se tako mogu jednostavno koristiti funkcije za informacije i zabavu. Dostupna je i opcija da se odabrana gesta spoji sa željenom funkcijom. Kao šlag na tortu, tu je i novi drzač pametnih telefona integriran u središnju konzolu, koji omogućuje bežično, induktivno punjenje mobilnih telefona po prvi puta u jednom automobilu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....