U Škodi su svoju godišnju press konferenciju odlučili između ostalog iskoristiti kako bi objavili ambiciozni plan lansiranja čak 19 novih modela do kraja 2020 godine. Iako još nisu objavljeni svi modeli, zasad se zna kako će među njima biti i Vision X, koncept koji smo vidjeli u Ženevi a koji će već iduće godine zaživjeti u serijskoj izvedbi. A iduće godine bit će predstavljeni i ekološki modeli Citigo EV i Superb plug-in hibridna verzija. Godinu kasnije češka će kompanija predstaviti serijsku verziju modela Vision E koji je prošle godine prikazan u konceptnoj verziji. Riječ je o električnom modelu postavljenom na modularnu MQB platformu koju će koristiti i Volkswagenovi električari ID Buzz i ID Crozz. Cilj Škode je do 2025. godine plasirati 10 modela koji će koristiti električni ili hibridni pogon. Za razvoj će biti uloženo oko 2 milijarde dolara u sljedećih 5 godina.
Osim planova za budućnost, na konferenciji je bilo riječi i o protekloj godini u kojoj je češki proizvođač oborio nove rekorde. Proizvedeno je čak 1,2 milijuna vozila, a operativna dobit (dobit prije podmirenja poreza na dobit) iznosila je čak 1,6 milijardi dolara. Klaus- Dieter Schürmann iz financija odlične je rezultate pripisao uspješnoj implementaciji SUV modela i optimizaciji troškova. Kodiaq i Karoq postali su pravi hit na tržištu, a Octavia je očekivano najprodavaniji Škodin model u 2017. godini.
Najveće tržište je kinesko na kojem su prodali čak 325.000 primjeraka, a slijede ga tržište Njemačke sa 173 tisuće prodanih komada te češko tlo na kojem je Škoda prodala 95 tisuća svojih modela. Odlične rezultate bilježe i kod nas gdje je upravo Octavia najprodavaniji automobil u prošloj godini. U svakom slučaju, Škodi ide odlično, a da je to zasmetalo i Volkswagenu. Izvor blizak nadzornom odboru Volkswagena za Reuters je potvrdio da u Volkswagenu žele da Škoda dio proizvodnje preseli u njihove tvornice u Njemačkoj. Na taj bi ih način "prisilili" da plaćaju više za tehnologiju koju zajedno dijele, odnosno koju Škoda kao dio koncerna dobiva. Više detalja o tome pročitajte ovdje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....