Osma generacija Chevrolet Corvette predstavljena je na ljeto prošle godine. Podsjetimo, riječ je o generaciji koja u potpunosti mijenja "pravila igre", barem kada su u pitanju Corvette modeli.
Naime, glavna novost je središnje postavljeni 6,2-litreni V8 motor sa 497 KS, odnosno 502 KS uz Z51 Performance paket.
U GM-u su pritom odlučili igrati "svoju igru", pa tako nema downsizinga, a ovo je ujedno i jedini atmosferski V8 u ovom segmentu. Treba spomenuti kako ubrzanje do 96 km/h (60 mp/h) traje manje od 3 sekunde, što je impresivan rezultat!
Ipak, nije sve tako sjajno za GM! Naime, isporuke nove Corvette C8 MY2020 (označava model za 2020. godinu) prvo su bile poremećene zbog štrajka koji je na jesen 2019. godine na 40 dana poremetio raspored rada u tvornici GM-a. Z
atim su u Chevroletu odlučili da će broj isporuka za 2020. godinu smanjiti za 20 posto u odnosu na prvotno planiranu količinu zbog spomenutog štrajka.
Sada je, kao što svi znamo, došla i pandemija koronavirusa koja je zaustavila cijelu svjetsku ekonomiju.
Tvornica Bowling Green gdje se proizvodi C8 posljednji je primjerak proizvela 20. ožujka, a trenutno još uvijek nije u pogonu. Direktor tvornice izjavio je da je između 2. veljače i 20. travnja proizvedeno 2700 primjeraka, te kako će nastaviti s proizvodnjom kada se situacija unormali i tvornica opet otvori.
Sve ovo znači da će Corvette C8 MY2020 biti jedan od najrjeđih modela ikad proizvedenih! Naime, prošle je godine primjerice proizvedeno 34,822 modela prethodne generacija koja se prodavala kao Corvette C8 MY2019.
Hoće li zbog ovog rasti cijene, odnosno hoće li vlasnici salona diljem SAD-a odlučiti iskoristiti "ekskluzivnost" ovog modela i kupcima zaračunati opake cijene, vrijeme će pokazati...
Naravno, očekuje se stabilizacija po pitanju proizvodnje, a model za 2021 (MY2021) vrlo vjerojatno će biti proizveden u mnogo više primjeraka, a uz to možda dobije i pokoju dodatnu tehničku stavku...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....