Citroen sudjeluje u energetskoj tranziciji proširivanjem ponude vozila s niskom emisijom u svakom segmentu i na svakom tržištu te za najveći broj kupaca. Novi SUV C5 Aircross Hybrid obilježava prijelaz na proširenu gamu koja će ubrzo biti obogaćena potpuno električnim vozilima i vozilima s plug-in hibridnim motorima, kao i s učinkovitim i snažnim motorima s unutarnjim izgaranjem te posebnim električnim vozilima.
Novi SUV C5 Aircross Hybrid prvi je plug-in hibridni model marke u okviru strategije "Core Model" kojom se planira do 2023. postići da 80 posto game ima električnu izvedbu, a do 2025. i cijela gama. Dakle, počevši od modela SUV C5 Aircross, svi novi modeli koje će Citroen staviti na tržište imat će i električne izvedbe. Novi SUV C5 Aircross Hybrid simbolizira pravu ponudu svestranosti za kupce koji žele iskoristiti sve prednosti obiju vrsta energija: potpuno električni način rada u gradu za svakodnevne vožnje, a motor s unutarnjim izgaranjem za duža putovanja. S ovom proširenom ponudom električne mobilnosti Citroen ispunjava očekivanja kupaca koji traže dobro osmišljenu mobilnost, posebno u svojim svakodnevnim vožnjama tijekom tjedna, a da se pritom ne moraju odreći dužih putovanja koja su sinonim za bijeg od svakodnevice i slobodu.
Baš kao i izvedba opremljena motorom s unutarnjim izgaranjem, novi SUV C5 Aircross Hybrid ima snažan i odvažan karakter. Ovaj tipični SUV robustan je i siguran te ima poboljšanu ponudu personalizacije s pomno osmišljenim detaljima kojima se naglašava hibridni način vožnje. Svijetla kabina toplog ozračja u novom vozilu SUV C5 Aircross Hybrid ima sve karakteristike udobnosti i ugodnog okruženja kao i izvedbe opremljene motorom s unutarnjim izgaranjem, ali usto nudi nekoliko specifičnih detalja. Samozatamnjujuće unutarnje osvrtno zrcalo ima indikator vožnje u potpuno električnom načinu rada. Dakle, kada se vozilo upotrebljava u načinu rada Electric (ZEV), upalit će se plavi svjetlosni indikator ispod središnjeg osvrtnog zrcala.
Budući da se dobro vidi izvana, po tome drugi sudionici u prometu mogu prepoznati da se radi o vozilu koje je trenutačno u električnom načinu rada. Ta posebna značajka vozačima novog vozila SUV C5 Aircross Hybrid primjerice omogućuje jednostavniji pristup zonama s ograničenim prometom u gradskim središtima. Na središnjoj konzoli nalazi se komanda za odabir načina vožnje s desne strane ručice automatskog mjenjača pomoću koje vozač može odabrati između nekoliko načina pogona s kombiniranim ili odvojenim djelovanjem motora s unutarnjim izgaranjem i električnog motora: Electric (ZEV) za tišinu i fluidnost, Hybrid za svestranost i učinkovitost ili Sport za dinamičnost. Prema zadanim postavkama prebacivanje vožnje s električnim motorom na vožnju s motorom s unutarnjim izgaranjem obavlja se automatski ovisno o razini napunjenosti baterije i radnjama vozača.
Digitalna instrumentna ploča od 12,3" i dodirni tablet od 8" s vrhunskim zaslonom postavljen u središtu armaturne ploče dobili su nove grafičke elemente čime se naglašava ekskluzivan izgled ovog vozila s punjivim hibridnim motorom i ističe hibridna tehnologija koja ujedinjuje sve najbolje odlike vožnje pogonjene motorom s unutarnjim izgaranjem i električnom motorom. Ti grafički elementi omogućuju da se u stvarnom vremenu i na vrlo informativan način prikazuju podaci o radu vozila. Dizajn vozila SUV C5 Aircross osmišljen je na temelju programa Citroën Advanced Comfort, pri čemu su se u svakoj etapi dodatno naglašavali elementi udobnosti. Novi SUV C5 Aircross Hybrid ide korak dalje i nudi tehnološki naprednu i modernu električnu mobilnost koja jamči udobnost i svestranost u upotrebi: mobilnost u klasi ë-Confort. To znači da možete svakodnevno voziti u električnom načinu rada uz savršenu izolaciju od buke s ceste i iz vanjskog svijeta, u potpunom miru kao da ste u čahuri: sva se buka izvana prigušuje. U električnoj vožnji sve prepreke nestaju, a svi putnici u vozilu uživaju u ozračju tišine.
Novi SUV C5 Aircross Hybrid ujedinjuje ë-Confort i sve kvalitete udobnosti na izvedbama s motorom s unutarnjim izgaranjem. U potpuno električnom načinu rada, u situacijama gradske vožnje koje su obično najstresnije ili pak na kratkim putovanjima, akustična udobnost je dodatno poboljšana i nikakve vibracije ne narušavaju tišinu u vozilu. Zahvaljujući ovjesu s progresivnim hidrauličkim graničnicima, novi SUV C5 Aircross Hybrid hvata se u koštac sa svim preprekama, rupama na cesti, kanalima, uspornicima i ostalim vrstama nepravilnosti na cestama uz potpuni mir i opuštenost: imate dojam da se vozite na tihom i dinamičnom letećem tepihu. Novi SUV C5 Aircross Hybrid u svojoj unutrašnjosti pruža sve prednosti prostranosti i modularnosti vozila SUV C5 Aircross. Zasebna stražnja klizna sjedala iste širine, koja se mogu podešavati po nagibu i sklopiti i dalje su jedna od posebnosti vozila SUV C5 Aircross u njegovom segmentu, uključujući i u hibridnoj verziji.
Njegova je modularnost zadržana, a obujam prtljažnika i dalje je Best in Class zahvaljujući domišljatoj ugradnji baterije ispod kabine: s obujmom u rasponu od 460 l do 600 l ovisno o položaju sjedala, prtljažnik novog vozila SUV C5 Aircross Hybrid ima najveći obujam u segmentu hibridnih vozila C-SUV i jedan od najvećih u svom segmentu, bez obzira na to koji je motor u pitanju. Osim što je moderan i opremljen naprednom tehnologijom, novi SUV C5 Aircross Hybrid također nudi široku paletu od 20 tehnoloških rješenja za pomoć u vožnji kojima se jamči udobnost u vozilu i sigurnost u pokretu kako bi vožnja bila lakša bez obzira na vanjske uvjete. Konkretno, Highway Driver Assist, sustav za autonomnu vožnju dostupan od druge razine opreme i posebno prilagođen za gradske prometne gužve i brze ceste, omogućuje vozaču da djelomično prepusti upravljanje samom vozilu, pri čemu mora samo ostati usredotočen na cestu.
U novi SUV C5 Aircross Hybrid ugrađen je ekonomičan motor izvrsne učinkovitosti, s emisijom CO2 od 39 g/km (ciklus WLTP). Taj je motor posebno snažan i energičan bez obzira na okolnosti zahvaljujući kombinaciji motora s unutarnjim izgaranjem PureTech 180 koji ispunjava zahtjeve najnovijih normi za zaštitu okoliša Euro 6 i električnog motora od 80 kW koji je ugrađen između motora s unutarnjim izgaranjem i električnog mjenjača ë-EAT8. Baterija električnog motora od 13,2 kWh jest litij-ionska baterija visokog napona od 200 V. U načinu rada Hybrid dva motora udružuju snage kako bi se postigla sveukupna snaga od 225 KS koja se prenosi na prednje kotače, smanjena potrošnja i intenzivan doživljaj vožnje. Okretni moment od 320 Nm dostupan je odmah. Motor s unutarnjim izgaranjem opremljen je elektropokretačem kako bi se mogao iznova pokretati bez odgode i potpuno diskretno.
Električni automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa (ë-EAT8) brz je i učinkovit nasljednik mjenjača EAT8, s optimiziranim mijenjanjem stupnjeva prijenosa zahvaljujući kvačilu s više diskova uronjenom u ulje kojim se naglašava fluidnost i užitak u vožnji, a stvara se i trenutno dostupan okretni moment od 320 Nm. Vozilo ima i funkciju Brake za pojačano usporavanje vozila bez pritiskanja papučice kočnice kako bi se povećao domet u potpuno električnom načinu rada (ZEV). Taj sustav na taj način omogućuje obnavljanje energije tijekom faza kočenja i usporavanja, za razliku od načina na koji funkcionira izvedba opremljena motorom s unutarnjim izgaranjem. Time se omogućuje da se baterija djelomično napuni i da se poveća domet u električnoj vožnji.
Optimizirano je vrijeme punjenja: na standardnoj kućnoj utičnici baterija se može napuniti preko noći, a potrebno joj je između 4 h (utičnica tipa Green’up™ Legrand od 14 A) i 7 h (standardna utičnica). Ako upotrebljavate Wallbox (32 A), neovisno o tome je li kupljen ili iznajmljen, s punjačem od 7,4 kW koji se može naknadno kupiti, punjenje baterije je brže i može se obaviti za manje od 2 sata. Prodaja u Hrvatskoj počinje 15. listopada, a novi C5 Aircross Hybrid u ponudi je s dva paketa opreme - Feel i Shine. U početnom paketu do registracije stoji 307.ooo kuna, a u skupljem 326.747 kuna do registracije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....