NAJAVA

Citroën: ‘Nema više ekstravagancije, ukidamo top model i koncentriramo se na ono što se kupuje‘

Direktor Citroëna je otkrio da u budućnosti ne žele imati široku ponudu i da bi bio zadovoljan s "pet ili šest modela"...

Citroen C5X Hybrid

 Darko Tomaš/CROPIX

Izvršni direktor Citroëna, Thierry Koskas, rekao je da se francuski proizvođač automobila treba usredotočiti na glavne segmente u budućnosti i ograničiti svoju ponudu na pet ili šest "dobro pozicioniranih" modela.

Izvršni direktor je nagovijestio kraj za top model C5 X nakon trenutne generacije i objasnio zašto je teško napraviti profitabilan gradski automobil koji bi bio manji od C3.

image

Citroen C5X Hybrid

Darko Tomaš/CROPIX

Citroen C5 X debitirao je 2021. kombinirajući elemente karavana i SUV-a u modelu srednje klase. Model se može smatrati nasljednikom modela DS, CX, XM i C5/C6, a donosi puno prostora i luksuza te izuzetno udoban ovjes.

No kupce to očito nije previše impresioniralo te C5 X od samog početka ima prilično lošu prodaju. No prema riječima izvršnog direktora Citroena, problem loše prodaje nije sam automobil, već segment u kojem se nalazi i koji, kako kaže Koskas više "ne postoji".

image

Citroen C5X Hybrid

Darko Tomaš/CROPIX

Ubuduće bi se Citroën umjesto na velike i skupe ekstravagantne automobile, fokusirao na popularnije segmente.

Govoreći za Autocar, Thierry Koskas je rekao da Citroen “treba biti u glavnim segmentima, a ne u nišnim segmentima”, opisujući gradske i kompaktne modele kao “srce marke”.

image

Ciotroën C3 Aircross

Direktor je otkrio da u budućnosti ne žele imati široku ponudu, dodavši da bi bio zadovoljan s "pet ili šest modela, dobro pozicioniranih, stvarno privlačnih kupcima". Trenutno Citroenova linija putničkih automobila uključuje C3, C3 Aircross, C4, C4 X, C5 Aircross, C5 X, Berlingo i veće kombije.

image

Citroen C3

Citroen

Ipak od svojeg originalnog dizajna Citroën ne namjerava odustati. Šef marke je naglasio kako žele zadržati osebujnost marke, uvodeći "nove oblike koji ne postoje", te "preuzeti rizike". Tvrtka će u budućnosti i dalje biti pozicionirana kao brand Stellantisa usmjeren na vrijednost za uložen novac, odnosno pristupačne, jednostavne i udobne automobile.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 00:23