Glavno obilježje novog C4 Picassa je atraktivan i upadljiv dizajn. Ubuduće će stilske forme s ovog modela koristit i ostali modeli u gami, a neki od njih i potpuno novu platformu EMP2 na kojoj leži novi model. Prevjesi su skraćeni (za 70 mm prednji), blok motora i pod su spušteni (motor od 40 mm do 50 mm te pod 20 mm), a tragovi kotača prošireni (82 mm prednji i 31 mm stražnji), a sve je to učinjeno da bi se postigao dinamičniji stil.
Po pitanju dizajna i neobično izvedenih prednjih svjetala Francuzi posebno naglašavaju dizajn stražnjih k oja su izvedena u 3D tehnologiji nadahnuta konceptnim vozilima Tubik, Survolt i Revolt. Povrh toga, stražnji je dio dinamičniji zahvaljujući stražnjim vratima koja izgledaju kao da ga obujmljuju, a kada su otvorena, pristup prtljažniku je širok i jednostavan.
U unutrašnjosti novog modela C4 Picasso vlada prozračan ugođaj s mnogim detaljima koji upućuju na komfor pa tako putovanja postaju trenuci opuštanja zahvaljujući Paketu Lounge, koji se sastoji od prednjih sjedala s funkcijom masaže, suvozačevog sjedala Relax s produžetkom za podizanje nogu te, na svim sjedalima, naslona za glavu Relax koji pridržavaju vrat. U modelu Citroën C4 Picasso svi putuju kao u prvoj klasi kako tvrde u Citroënu. Duh novog smjera u kreiranju kod Citroëna vidi se i po kvaliteti korištenih materijala te pozornosti posvećenoj svakom detalju.
Usto, Novi Citroën C4 Picasso nudi posve digitalno upravljačko sučelje, a serijski dolazi 7 inčni tablet osjetljiv na dodir povezan sa sedam tipki koji omogućuje upravljanje svim funkcijama vozila: dvozonskim klimatizacijskim uređajem, navigacijom, glazbenim sustavom, telefonom, sustavima za pomoć u vožnji, internetskim uslugama... Veća prostranost vidljiva je i u prtljažniku koji je za 40 litara veći nego kod prethodnika (sada 537 do 630 litara kada su sjedala u drugom redu pomaknuta sasvim naprijed).
Kako bi odgovorio na izazove što ih postavlja emisija CO2, masa novog modela Citroën C4 Picasso smanjena je 140 kg u odnosu na prethodnu generaciju. Manja masa u kombinaciji s boljom aerodinamikom (SCx od 0,71) i optimiranom paletom motora omogućila je znatno smanjenje ispuštanja CO2 i potrošnje goriva: u prosjeku je to smanjenje od 30 grama CO2, odnosno više od litre goriva na 100 km u odnosu na prethodnu generaciju.
Tako motor e-HDi 90 opremljen upravljanim mjenjačem nove generacije sa šest stupnjeva ispušta samo 98 g/km CO2, što u mješovitoj vožnji znači rekordno malu potrošnju od 3,8 l/100 km, dok motor e-HDi 115 s mjenjačem ETG6 ispušta 104 g CO2 (105 grama s ručnim mjenjačem) i ima potrošnju u mješovitoj vožnji o d samo 4 l/100 km.
Novi C4 Picasso bit će prvi model marke u koji će se ugrađivati novi motor Blue HDi, koji zadovoljava normu Euro 6. Motor Blue HDi 150 ispušta 110 g/km CO2 i ima modul SCR (selektivna katalitička redukcija), najučinkovitiju tehnologiju za obradu dušikovih oksida (- 90 posto) i smanjenje ispuštanja CO2.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....