Studija Vision S izgleda impresivno, a kada krajem godine prvi veliki Škodin SUV sa 6 ili 7 sjedala (po izboru) dobije završnu formu i pravi naziv Kodiak, bit će to auto pred kojim će svatko ozbiljan skinuti kapu. Nakon Octavije i posebno Superba, koji na svakom koraku ubire hvalospjeve, Škoda tako nastavlja velikim koracima grabiti u prvu ligu proizvođača, u kojoj se želi utaboriti i vrhunskom tehnologijom.
Tako SUV dugačak čak 4,75 metra vozi na platformi osovinskog razmaka 2,79 metra, a osim turbobenzinskih i dizelskih motora, bit će to prva Škoda koja će nuditi hibridni plug-in sklop, viđen u VW Passatu GTE.
Bit će to dakle, kombinacija turbobenzinca 1.4 TSI (156 KS), elektromotora (40 kW), mjenjača DSG sa 6 stupnjeva i prilagodljivog pogona 4x4, ukupne snage 211 KS. Trošit će u prosjeku svega 1,9 l/100 km, uz C02 ispuh od samo 45 g/km, a na struju će voziti do 50 kilometara.
Studija Vision S izgleda impresivno, a kada krajem godine prvi veliki Škodin SUV sa 6 ili 7 sjedala (po izboru) dobije završnu formu i pravi naziv Kodiak, bit će to auto pred kojim će svatko ozbiljan skinuti kapu. Nakon Octavije i posebno Superba, koji na svakom koraku ubire hvalospjeve, Škoda tako nastavlja velikim koracima grabiti u prvu ligu proizvođača, u kojoj se želi utaboriti i vrhunskom tehnologijom.
Tako SUV dugačak čak 4,75 metra vozi na platformi osovinskog razmaka 2,79 metra, a osim turbobenzinskih i dizelskih motora, bit će to prva Škoda koja će nuditi hibridni plug-in sklop, viđen u VW Passatu GTE.
Bit će to dakle, kombinacija turbobenzinca 1.4 TSI (156 KS), elektromotora (40 kW), mjenjača DSG sa 6 stupnjeva i prilagodljivog pogona 4x4, ukupne snage 211 KS. Trošit će u prosjeku svega 1,9 l/100 km, uz C02 ispuh od samo 45 g/km, a na struju će voziti do 50 kilometara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....