Danas je BMW 'skinuo veo' s novog i4 M50, koji predstavlja kombinaciju BMW-ovog I i M odsjeka, a time i prvog električnog bavarca iz M divizije, za kojeg BMW obećava da će otvoriti vrata električnoj budućnosti marke.
U 'Frozen Portimao' plavoj boji, sa zatamnjenim oblozima i detaljima od karbonskih vlakana, M odjel ostaje dosljedan svojem štihu, a unatoč drugačijem pogonskom sklopu, ni izlazne brojke nisu znatno drugačije.
Kako bi ostao 'rame uz rame' s ostatkom M postave, prednji i stražnji motor, od kojih svaki proizvodi 272 KS, kombinirat će ukupnu izlaznu snagu od 544 KS i 795 Nm okretnog momenta, kontrolirani preko 1-stupanjskog prijenosa.
Međutim, treba napomenuti kako ovi brojevi vrijede isključivo pod aktiviranom 'Sport Boost' funkcijom koja EV-u dodaje 67 KS i 65 Nm okretnog momenta na nešto više od 10 sekundi. Bez nje, kombinirana snaga iznosi 469 KS i 729 Nm momenta.
Prema rečenome, i4 M50 sposoban je dostići stotku za 3,9 sekundi, što je za gotovo dvije sekunde manje od standardnog i4 (5,7 sekundi), a maksimalna brzina iznosi 225 km/h, što je pristojno za EV. Za usporedbu, najnoviji M3 će sa standardnim specifikacijama postići 0-100 za 4,1 sekundu, dok će Competition izvedba isto činiti za stotinku manje (3,8 sekundi).
Domet je procijenjen na 395 kilometara, a punjač od 11 kW napunit će bateriju za 7.6 sati. Međutim, brzo punjenje (od 200 kW) omogućit će 80% napunjenosti za pola sata.
Osim navedenog, i4 M50 dolazi s prilagodljivim M ovjesom s pojedinačno konfiguriranim oprugama i amortizerima, posebno dizajniranim zaštitnim šipkama, M Sport kočnicama i 19-inčnim laganim alu naplatcima, a u ponudi će biti i 20-inčni set. Zahvaljujući modulu baterija, težište električnog M-a je za 3,3 centimetara niže nego kod standardne Serije 3.
Kao i kod iX-a, u unutrašnjosti se koristi isti veliki zakrivljeni zaslon. Tipka za promjenu načina vožnje i dalje su smještene blizu mjenjača, 'kako bi se osiguralo da su performanse uvijek nadohvat jedne ruke'. Sjedala su, međutim, posuđena od M3 i M4, iako prema fotografijama u malo suptilnijim bojama, a tu su i drugi sportski detalji poput trokrakog sportskog upravljača i lajsne na instrument tabli od karbonskih vlakana.
Električni M očekuje se u salonima u prvoj dijelu 2022. godine, s cijenom od oko 80.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....