Vlasnik Tesle Model 3 Dual Motor Long Range upao je u ozbiljnu dilemu kada je saznao da njegov EV izvan jamstva hitno treba drugu bateriju nakon 3 godine korištenja i 241.000 km na satu. Njegove opcije su ili zamijeniti problematičnu bateriju koja košta 12 tisuća dolara (11.180 eura) ili prodati automobil kakav jest za 16 tisuća dolara (14.900 eura) kupcu koji ništa ne sumnja.
Vlasnik Tesle koji se na Redditu pojavljuje pod korisničkim imenom Which-Chemical-2691, zamolio je internet zajednicu da mu pomogne pri donošenju odluke.
Naime, kupio je Teslu Model 3 u rujnu 2020. i od tada ga "uvelike" vozi na putovanjima te u usluzi dijeljenja prijevoza.
Nažalost, nedavno je dobio obavijest "Uskoro nastupa ograničenje punjenja i ograničenje dometa - OK za vožnju". Ubrzo nakon toga, nazvao ga je predstavnik Teslinog servisa, sugerirajući da bi se baterija trebala uskoro zamijeniti zbog "različitih ćelija koje su istrošene i skoro prazne".
Status baterije trenutno je 81%, no istrošene ćelije bi uskoro mogle ograničiti njezinu sposobnost punjenja, što znači da je zamjena jedina održiva opcija ako netko namjerava zadržati automobil.
Za Teslu je isteklo jamstvo, a cijena zamjene baterije je nevjerojatnih 12.000 dolara, što vlasnik smatra pretjeranim jer još uvijek ima dug od 20 tisuća dolara u automobilu.
Popravljanje loših ćelija u radionici za popravak električnih vozila treće strane moglo bi uštedjeti mnogo novca, ali bi moglo utjecati na kompatibilnost vozila s mrežom superpunjača na koju se vlasnik uvelike oslanja.
Mladi 23-godišnji vlasnik također je dobio ponudu od "velike veleprodaje automobila" da proda svoj Model 3 kakav jest za 16 tisuća dolara. No, potencijalnog kupca nije obavijestio o ozbiljnom problemu s baterijom, jer obavijest nestaje nakon punjenja. To očito nije dobrodošla praksa nijednog prodavača rabljenih vozila, no očito je da ovaj ne mari za moguće posljedice.
Očekivano, povratne informacije iz grupe TeslaLounge u Reddit zajednici bile su kontradiktorne. Neki su mu sugerirali da bi trebao zamijeniti bateriju i nastaviti skupljati kilometre na Tesli, dok su ga drugi poticali da proda i prepusti problem nekom drugom.
Tehnički gledano, druga opcija je pametnija za nekoga u dugovima koji ne može kupiti novi automobil. Napominjemo da osim problematične Tesle, korisnik Reddita posjeduje i Volvo S60R iz 2007. i Toyotu Land Cruiser iz 1994., iako tvrdi da ta vozila “nisu pogodna za nabiranje kilometara”.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....