Izvršni direktor Audija, Markus Duesmann, u nedavnom intervjuu za njemačke novine 'Frankfurter Allgemeine Zeitung', rekao je kako za marku troškovi razvoja novih motora s unutarnjim izgaranjem jednostavno premašuju prednosti koje on nudi.
Tako poput mnogih drugih proizvođača koji su najavili sličnu strategiju, sada i proizvođač iz Ingolstadta počinje s ukidanjem benzinskih i dizelskih motora i ulaganjem sve više napora u razvijanje alternativnih pogonskih sklopova poput električnih. Strahoviti 4,0-litreni V8 s twin-turbom koji pokreće RS 6 Avant, ili monolitni V10 s atmosferac u R8 mogli bi ubrzo postati stvar prošlosti.
Po svemu, za sada ovo ne znači konačno zbogom Audi modelima s motorima s unutarnjim izgaranjem jer će se razvoj postojećih motora nastaviti što dulje bude moguća njihova usklađenost s propisima o emisijama. No to je pucanj u prazno od planova: razvoju novih motora s unutarnjim izgaranjem buduće Euro 7 norme o ispušnim plinovima predstavljaju veliki tehnički izazov te istodobno malo koristi za okoliš. Najavljena Euro 7 norma postavlja ekstremna ograničenja u razvoju motora s unutarnjim izgaranjem“, - rekao je Duesmann za FAZ.
Međutim, točan datum za prestanak ponude motora s unutarnjim izgaranjem u Audijevom kalendaru još nije definitivno označen. Mreže za punjenje električnih automobila uopće nisu razvijene izvan Europe pa je za očekivati kako će Audi nastaviti prodaju vozila s unutarnjim izgaranjem u ostalim dijelovima svijeta, i nakon što to više ne bude moguće u Europi.
I Mercedes je nedavno objavio slične novosti. Izvršni direktor Markus Schäfer najavio je prestanak skorog razvoja novih motora s unutarnjim izgaranjem, dodavši kako "glavnina ulaganja sada ide u elektromobilnost“. Za sada je jasno kako se obje marke planiraju okrenuti električnim vozilima.
Audi do 2025. godine planira u ponudi imati 20 modela, a kako bi taj plan uspio, posudit će Volkswagenovu modularnu platformu (MEB) za jeftinije modele, poput Q4 e-trona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....