Audi je predstavio najnovije modele iz serije Q7 i Q8 s dodatno razvijenom plug-in hibridnom tehnologijom. Automobili kombiniraju trolitreni V6 benzinski motor i električni motor, a tu je i novorazvijena baterija koja omogućuje čisto električni WLTP doseg do 90 kilometara. S povećanim kapacitetom baterije i poboljšanim načinima vožnje, novi Audi Q7 TFSI e quattro i Q8 TFSI e quattro trebali bi ponuditi kombinaciju visoke učinkovitosti i užitka u vožnji.
Srce plug-in hibrida je 3-litreni motor sa šest cilindara koji razvija 340 KS. Njemu pomaže kompaktni elektromotor s maksimalnom snagom od 177 KS. Nova baterija većeg kapaciteta koristi Li-Ion tehnologiju i nalazi se ispod poda prtljažnika. Ima maksimalni kapacitet od 25,9 kWh pri naponu od 370 volti.
U ponudi su sustavi s dvije različite snage. Osnova je 55 TFSI e quattro s 394 KS i maksimalnim okretnim momentom sustava od 600 Nm. Ubrzanje do 100 km/h ove verzije traje 5,7 sekundi za oba modela auta. Iznad toga je 60 TFSI e quattro s izlaznom snagom sustava do 490 KS i okretnim momentom do 700 Nm. U ovoj verziji, Q7 i Q8 trebaju po 5,0 sekundi za postizanje 100 km/h. Sve varijante su elektronički ograničene na maksimalnu brzinu od 240 km/h, a do brzine od 135 km/h mogu se voziti isključivo električno. Punjenje je moguće snagom do 7,4 kW, tako da prazna baterija puni za oko tri sata i 45 minuta.
Novi modeli imaju i opcije kao što su upravljanje svim kotačima i elektromehanička aktivna stabilizacija, koje jamče dinamično iskustvo vožnje. Također možete odabrati elektronički kontrolirani zračni ovjes s kontinuirano prilagodljivim sustavom prigušenja, koji je standardan samo na modelu 60 TFSI e.
Audi je također revidirao vanjski dizajn. U seriji su LED prednja svjetla, a Matrix LED svjetla mogu se dobiti uz nadoplatu, kao i HD matrix LED prednja svjetla s laserskim dugim svjetlima.
Automobili kao novost uvode sve popularniji digitalni potpis dnevnih svjetala koji se može mijenjati. U ponudi su četiri pojedinačna svjetlosna potpisa koje je moguće izmijeniti putem Infotainmenta. Isto vrijedi i za digitalizirana OLED stražnja svjetla koja su također dostupna s četiri različita svjetlosna potpisa.
Novi modeli bit će dostupni za narudžbu vrlo skoro. Cijene za Hrvatsku još nisu objavljene, a u Njemačkoj počinju od 85.500 eura za Q7 55 TFSI e i od 92.900 eura za Q8 55 TFSI e.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....