Kako se svijet počinje polako udaljavati od fosilnih goriva, proizvođači automobila najavljuju planove umirovljavanja svojih 'specijaliteta'. Mercedes je već ograničio razvoj motora s unutarnjim izgaranjem u svojoj pripremi za električnu budućnost, no čini se kako velikom V8 još nije 'otkucao sat'.
Vijest saznajemo iz intervjua za Road and Track sa šefom Mercedes-AMG-a Philippom Schiemerom. Njegova pozicija uključuje čelno mjesto u nekoliko važnih programa, uključujući AMG, Maybach te G-klasu. Što se tiče pitanja Mercedesovih V8, Schiemer navodi kako smatra 'da ćemo V8 gledati još sljedećih deset godina. Imamo puno kupaca koji vole svoje automobile i još uvijek mislim da ćemo te ljude dugo vidjeti kako ih kupuju'.
Ovo je obećavajuća informacija za sve ljubitelje trokrake zvijezde, ili velikih motora s unutarnjim izgaranjem općenito. Mnogi modeli marke oslanjaju se na snagu V8 motora, uključujući Mercedes-AMG GT Coupe, pa sve do vrhunske G-klase. Uz to, nadolazeći Mercedes-AMG GT 63 S E povezivat će hibridni sustav s postojećim twin turbo V8, sposobnim za 843 KS. Postoji li bolji dokaz da Mercedes još nije odustao od V8?
Dok je BMW fascinirao svojim rednim šestakom, Mercedes je osvojio mnogo obožavatelja svojim V8. S obzirom na nastojanja Europske unije da do 2035. godine postepeno ukine prodaju novih vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem, lijepo je čuti da postoji netko tko ne želi odustati rano. 'Imamo zaista vrlo veliku potražnju u cijelom svijetu', ističe Schiemer.
Jochen Hermann, glavni tehnički direktor AMG-a, pričao je o tome kako hibridna tehnologija otvara nove mogućnosti za performanse. 'Imate ovu dodatnu snagu, poput niskog okretnog momenta koji je obično veći problem za motor s unutarnjim izgaranjem. Nakon što smo prošli kroz sve ovo, znamo da postoji još mnogo toga što možemo učiniti s ovakvim pogonom'.
Ipak, proizvodnja V8 je u Mercedesu otkazana za 2022. godinu zbog problema oko opskrbe. Međutim, ne trebamo se bojati, jer izgleda kako će njemački proizvođač automobila još neko vrijeme koristiti velike motore.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....