Najnovija generacije Mercedes-AMG SL-a predstavljena je prošlog listopada, a ove godine će navodno dobiti novu izvedbu 43 s četverocilindričnim motorom i pristupačnijim cijena u odnosu na snažnije 55 i 63 s V8, te nadolazeće vodeće plug-in hibride.
Ovo neće biti prvi put da vidimo SL s četiri cilindra, budući da je Mercedes-Benz 190 SL (W121), koji se proizvodio između 1955. i 1963. godine, dolazio s atmosferskim 1,9-litrenim četverocilindričnim benzincem od 105 KS (77 kW), a dizajn je bio baziran na šesterocilindričnim 300 SL-u. Naravno, stvari su se mnogo promijenile od tih dana, a imati četiri cilindra ispod haube više ne znači imati malo snage.
Nadolazeći AMG SL 43 vjerojatno će koristiti AMG-ov 2,0-litreni turbopunjeni motor koji u A45 S i CLA 45 S proizvodi impresivnih 421 KS (310 kW) i 500 Nm okretnog momenta, što ga trenutno čini najsnažnijim četverocilindrašem u proizvodnji. Prema njemačkoj publikaciji Auto Motor Und Sport, SL 43 će vjerojatno koristiti blagu hibridnu verziju 2,0-litrenog motora s E-Turbo tehnologijom i proizvoditi oko 390 KS.
Očekuje se da će isti pogon pokretati nadolazeću limuzinu i karavan C 43, a cjelokupna ponuda nove C-Klase bit će ponuđena isključivo s četverocilindričnim motorima, uključujući i varijantu visokih performansi 63 za koju se očekuje da će se pretvoriti u plug-in hibridni model.
Kako bi se SL 43 razlikovao od snažnijih 55 i 63 s V8 pogonom, Mercedes bi mu mogao dati suptilniji bodykit, iako će vozilu vjerojatno ostati AMG značke. To bi moglo značiti manje agresivne usisne obloge na prednjem braniku, malo drugačiji poklopac rešetke, manje kotače i dvije okrugle ispušne cijevi straga.
Četverocilindrični SL pomoći će Mercedesu da dosegne drugačiju ciljnu skupinu koja je ostala bez mnogo opcija nakon odlaska manjeg SLC/SLK-a. Početni SL mogao bi se približiti višim varijantama manjih roadstera, uključujući BMW Z4, Porsche Boxster i Audi TT Roadster.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....