MOTOCIKLI

Ducati Monster: Tradicionalna receptura s novim aluminijskim okvirom i novim motorom

Kompaktan, lagan i jednostavan, osobine kojima je Monster stekao status ikone, temelj su i novog izdanja Ducatijevog nakeda
Ducati Monster
 Ducati

Originalni recept usađen u 350.000 primjeraka koliko ih je od 1993. proizvedeno, Talijani su primijenili i na novom izdanju Monstera. Pakiranje se doduše radikalno promijenilo. Okvir od čeličnih cijevi ustupio je mjesto aluminijskom, ali i to je dio tradicije jer isto rješenje koristi Panigale V4, trenutno najprodavanija sportiva na svijetu.

image
Ducati Monster
Ducati

Koplja se lome i oko izgleda, za tradicionalne poklonike, previše bliskog japanskim konkurentima, no, to je već stvar ukusa. Dilema nema po pitanju sadržaja jer novo izdanje „čudovišta“ koje je kroz godine postao autentična ikona i inspiracija za konkurenciju, tehničkim elementima ponovno podiže letvicu.

image
Ducati Monster
Ducati

Uz okvir koji vuče porijeklo iz Superbike prvenstva, posebno poglavlje predstavlja motor. Testastretta obujma 937 ccm, hlađen je tekućinom i izvrstan je primjer dorade kakvu prakticiraju u Bologni. Uz povećanje obujma, povećana je snaga i okretni momenta, ali smanjena težina (-2,4 kg).

image
Ducati Monster
Ducati

Talijanski L-twin s Desmodromic distribucijom sada isporučuje 111 KS pri 9250 okretaja uz okretni moment od 93 Nm koji se javlja u širokom rasponu. Motor je učinkovitiji i brže se odaziva na gas, a prati ga i novi mjenjač sa serijski ugrađenim Quick Shifterom.

image
Ducati Monster
Ducati

Smanjenje kilograma opsesivno je primijenjeno na svaki detalj. Dovoljno je reći da okvir teži samo 3 kg, odnosno 4,5 manje od prethodnika, a dodamo li tome naplatke, vilicu, stražnji element okvira, inženjeri su skinuli 18 kg za ukupnih 188. Osim što je lakši novi model je i kompaktniji s međuosovinskim razmakom od 1474 mm i poboljšanim kutom upravljanja.

image
Ducati Monster
Ducati

Sve to rezultira lakšim i neposrednijim upravljanjem podržanim elektroničkim paketom dostojnim top modela Ducatija. Standardna oprema uključuje kontrolu ABS Cornering, Traction i Wheelie Control, te klasične programe vožnje koji se očitavaju putem 4,3-inčnog TFT displeja instrumenata.

Cijena Monstera u Hrvatskoj je 94.990 kn, a za verziju Plus s malim pokrovom instrumenata i sjedala suvozača, treba nadodati 2000 kn.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 14:23