Corsa i Astra višedesetljetni su Opelovi prodajni hitovi na hrvatskom, ali i cijelom europskom tržištu i stoga svaka pojava njihovog novog izdanja izaziva zanimanje vozačke publike. Tako je bilo i ovaj puta prilikom službenog uvođenja u prodaju redizajnirane i tehnološki osuvremenjene Corse, kao i karavanske izvedbe Astre Sports Tourer.
Na parkiralištima i tijekom promotivne vožnje od Zagreba do Varaždina nije nedostajalo pitanja prolaznika ni duljih pogleda iz drugih vozila.
Corsa, koja je 2023. na našem tržištu prodana u 878 primjeraka, čime je osvojila treće mjesto u svojoj klasi i bila najprodavaniji Opel, a 2024. započela perfektno s 312 prodanih primjeraka i pozicijom najprodavanijeg auta uopće, sada se izvana stiče novom maskom s LED Matrix svjetlima po uzoru na ostale Opele nove generacije i novom paletom aluminijskih naplataka, iznutra novom generacijom multimedijskog uređaja, bogatijim paketima opreme (Edition, GS Line i Ultimate) s većim rasponom sigurnosnih asistenata i još boljom zvučnom izolacijom u svrhu ljepšeg ugođaja vožnje, a ispod prednjeg poklopca dotjeranim ovjesom i modernijim asortimanom motora.
Glavna novost je vrlo štedljiv 48-voltni hibridni motor 1.2 Turbo s Millerovim ciklusom snage 100 i 136 KS, povezan s automatskim mjenjačem sa šest brzina i dvije spojke eDCT6, novim tipom sinhronog elektromotora snage 28 KS i malom baterijom od 0,89 kWh.
Takve verzije smanjuju potrošnju do jedne litre naspram klasičnih motora, njima se više od 50 posto vremena može voziti samo na struju, a koštaju od 24.194 eura na više.
Ljubiteljima struje sada se, uz postojeću od 50 kWh, 136 KS i 357 kilometara dosega, nudi i nova Long Range verzija od 51 kWh, 156 KS i dosegom 405 kilometara.
Električne verzije koštaju od 34.800 eura na više (bez poticaja). Tko voli klasične motore bez ikakvog udjela struje, sjajna vijest je da postojeći motor 1.2 u atmosferskoj verziji (75 KS), kao i turbo (110 i 130 KS), ostaje u ponudi, a cijene s više nego solidnom opremom Edition kreću od 19.400 eura.
Nova, već 11. generacija karavanske Astre Sports Tourer, pak, ponovno je sjajna priča za one u potrazi za prostorom u automobilu kompaktne klase.
Opremom i motorima jednaka je standardnoj peterovratnoj Astri od koje je dulja 27 centimetara i ima 5,7 centimetara veći osovinski razmak (benzinski motori 1.2 turbo od 110 i 130 KS, dizelski 1.5 od 130 KS, plug-in hibridni 1.6 od 180 i 225 KS te električne verzije od 136 i 156 KS), a glavni adut je, naravno, velik i lako pristupačan prtljažnik ravne podnice.
U osnovnoj postavci daje 597 litara, sa srušenim naslonima 1634 litre, a vrata prtljažnika u boljoj opremi mogu se otvoriti senzorski, laganim zamahom stopalom ispod branika. Duljina prtljažnika od 1,85 metara sa srušenim naslonom daje mogućnost prijevoza dugačkih predmeta.
Karavanska benzinska Astra od 110 KS starta na 27.407 eura, a dizelska od 130 KS koja serijski ima automatski mjenjač s osam brzina i u koju se polaže možda najviše prodajne nade, na 32.228 eura.
Astra će također dobiti hibridni motor 1.2 T, u travnju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....