Njemačka se nadala iskoristiti Münchenski autosajam za poticanje podrške za budućnost e-goriva. Umjesto toga, Ministarstvo prometa odustalo je od predložene deklaracije, s manje od nekoliko zemalja koje su potpisale dokument.
Njemački ministar prometa, Volker Wissing, zagovara korištenje sintetski proizvedenih goriva kako bi se otvorile mogućnosti za smanjenje emisija ugljika koje proizvode osobni automobili.
Njemačka i Italija bile su prilično glasne u vezi s potrebom za podrškom takvim alternativama, pri čemu su obje zemlje lobirale da Europska unija uključi rupu u zakonu u predloženu zabranu prodaje automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem, koja bi trebala stupiti na snagu 2035. godine.
E-goriva se smatraju kao još jedna alternativa za smanjenje emisije ugljika iz osobnih vozila. Oni koji podupiru njihovo daljnje proučavanje često upozoravaju na opasnosti koje proizlaze iz oslanjanja na jedan izvor energije, poput baterije.
No, prema izvješću lista Politico, samo su Češka, Japan i Maroko iskazali potporu podršci. Primijećeno je da i Japan i Češka imaju značajnu automobilsku industriju, dok se Maroko nada da će iskoristiti svoj potencijal korištenja zelene energije za proizvodnju vodika.
Izvješće citira dva dužnosnika industrije koji su upoznati s deklaracijom. Tvrde da je nedostatak podrške nagnao Berlin da odustane od svojih planova. Predloženom deklaracijom od država potpisnica traži se da se obvežu na ulaganje u nova postrojenja za e-goriva, razmjenu znanja i branjenje "tehnološke neutralnosti" u razvoju tehnologije čistih vozila.
To bi se moglo protumačiti kao zahtjev zemljama da se suzdrže od oslanjanja isključivo na električna vozila. Njemački kontingent također je tvrdio da bi podupiranjem e-goriva neodređene nacije na globalnom jugu imale koristi od industrijskih mogućnosti na mjestima s niskim troškovima proizvodnje električne energije iz vjetra i solarne energije.
I dalje ostaje vrlo stvaran izazov u vezi s dodatnim troškovima sintetičkih goriva. Trenutačno se e-goriva proizvode samo u malim količinama. EU nastoji koristiti e-goriva za pomoć u tranziciji drugih velikih industrija koje zagađuju okoliš kao što je zrakoplovstvo. Međutim, ostaje upitnik o isplativosti njihove uporabe u osobnim vozilima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....