Prevelik zalogaj

E-goriva suočena s neuspjehom? Njemačka odustaje od ulaganja zbog nedostatka podrške

Deklaracija o ulaganju u e-goriva i razmjeni znanja među nacijama uspjela je dobiti potporu samo tri zemlje

Zero Petroleum e-gorivo

 Zero Petroleum

Njemačka se nadala iskoristiti Münchenski autosajam za poticanje podrške za budućnost e-goriva. Umjesto toga, Ministarstvo prometa odustalo je od predložene deklaracije, s manje od nekoliko zemalja koje su potpisale dokument.

Njemački ministar prometa, Volker Wissing, zagovara korištenje sintetski proizvedenih goriva kako bi se otvorile mogućnosti za smanjenje emisija ugljika koje proizvode osobni automobili.

image

E-gorivo (ilustracija)

Profimedia

Njemačka i Italija bile su prilično glasne u vezi s potrebom za podrškom takvim alternativama, pri čemu su obje zemlje lobirale da Europska unija uključi rupu u zakonu u predloženu zabranu prodaje automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem, koja bi trebala stupiti na snagu 2035. godine.

E-goriva se smatraju kao još jedna alternativa za smanjenje emisije ugljika iz osobnih vozila. Oni koji podupiru njihovo daljnje proučavanje često upozoravaju na opasnosti koje proizlaze iz oslanjanja na jedan izvor energije, poput baterije.

image

Auto s unutarnjim izgaranjem (ilustracija)

Profimedia

No, prema izvješću lista Politico, samo su Češka, Japan i Maroko iskazali potporu podršci. Primijećeno je da i Japan i Češka imaju značajnu automobilsku industriju, dok se Maroko nada da će iskoristiti svoj potencijal korištenja zelene energije za proizvodnju vodika.

image

Porsche HIF eFuel

PORSCHE

Izvješće citira dva dužnosnika industrije koji su upoznati s deklaracijom. Tvrde da je nedostatak podrške nagnao Berlin da odustane od svojih planova. Predloženom deklaracijom od država potpisnica traži se da se obvežu na ulaganje u nova postrojenja za e-goriva, razmjenu znanja i branjenje "tehnološke neutralnosti" u razvoju tehnologije čistih vozila.

image

Mazda eFuel

Mazda

To bi se moglo protumačiti kao zahtjev zemljama da se suzdrže od oslanjanja isključivo na električna vozila. Njemački kontingent također je tvrdio da bi podupiranjem e-goriva neodređene nacije na globalnom jugu imale koristi od industrijskih mogućnosti na mjestima s niskim troškovima proizvodnje električne energije iz vjetra i solarne energije.

image

Porsche eFuel tvornica, Čile

PORSCHE

I dalje ostaje vrlo stvaran izazov u vezi s dodatnim troškovima sintetičkih goriva. Trenutačno se e-goriva proizvode samo u malim količinama. EU nastoji koristiti e-goriva za pomoć u tranziciji drugih velikih industrija koje zagađuju okoliš kao što je zrakoplovstvo. Međutim, ostaje upitnik o isplativosti njihove uporabe u osobnim vozilima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 12:08