Želite li voziti Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe? Ponuda iz središnjice Rolls Roycea na prvu je djelovala gotovo nestvarno. Svejedno, kao iz topa smo ispalili - pa naravno! Odlično, drago mi je, dođite u ponedjeljak u Ljubljanu, prozborio je ugodan glas s druge strane žice… Tako smo eto, nakon prošlogodišnjeg iskustva za upravljačem Wraitha, najsnažnijeg Rolls-Roycea svih vremena, sjeli i za upravljač najskupljeg modela u ponudi, 3,6 milijuna kuna vrijednog Phantoma Drophead Coupe. Prvi dojam? Čak 5,6 metara dugačak, dva metra širok i 2,6 tona težak kabriolet daleko je veći od svega ostalog na cesti. Istinska pojava. Barem u ovom našem dijelu svijeta, dalekog od sjaja Moskve, St. Tropeza ili Beverly Hillsa.
Ovakav luksuz na 5,6 metara dužine na ulicama Zagreba je djelovao gotovo nestvarno… Gdje god da smo se provozali škljocali su blicevi mobitela slučajnih prolaznika, a svako zaustavljanje okupljalo bi masu zainteresiranih… A, što napraviti sa zvjerkom ručno izrađenom u godišnjoj seriji od tek dvjestotinjak komada za okrunjene glave, naftaše i tko zna kakve sve ne bogataše, mi nismo imali puno izbora, već smo ga odlučili koristiti kao i bilo koji drugi auto. Otvorili smo golema Coach vrata koja se otvaraju nasuprot, pritiskom na tipku smo ih elektronskim putem zatvorili, pa potom na autocesti uživali u vrhunskom ambijentu oplemenjenom aluminijem i tikovinom zavaljeni u raskošne prednje fotelje presvučene najboljom Connolly rukom šivanom telećom kožom i gdje caruju arhaični kromirani detalji kao da ste u kakvom Rollsu iz pedesetih.
‘Starinski’ su izvedeni i svi prekidači, a da smo u 2014. godini podsjeća tek 8,8-inčni zaslon na središnjem grebenu i kontrolni kotač, ali samo dok nisu skriveni iza maski od plemenitog drveta. Osjećaj u vožnji je doslovno toliko bešuman i maksimalno udoban gotovo kao da lebdite, što je zasluga i 21-colnih kotača s gumama visokog profila. Tako ovim ‘brodom’ koji na kraju krajeva, inspiraciju crpi s J-class jahti iz 30-godina prošlog stoljeća, ‘kormilarite’ putem vrlo laganog upravljača ogromnog kola koji ima ergonomska proširenja za palčeve ispod krakova upravljača(!). Pritom revniji pritisak na papučicu gasa podbode inače poput šapta tihi BMW-ov 6,75-litreni atmosferski V12 benzinac sa 460 KS, koji Phantom Drophead Coupe potjera do 100 km/h za brzih 5,8 sekundi što i ne djeluje toliko spektakularno. Ali samo dok ne pogledate na brzinomjer. Kroz svih osam stupnjeva prijenosa ZF automatskog mjenjača golemi V12 motor Rollsa može dovesti do maksimalnih 240 km/h…
Cijeli tekst i dojmove iz vožnje potražite u idućem broju Auto kluba!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....