Postoji jedan dio novih Euro7 propisa o emisijama, identificiran kao Euro7G, i tiče se plug-in hibrida. Zapravo, zakon želi ograditi vozila tako da koriste samo električnu energiju u određenim gradskim središtima koja su klasificirana kao zone nulte emisije.
Iz perspektive vozača, to bi značilo da bi se motor vašeg vozila trebao ugasiti kada ste u zoni nulte emisije.
Naime, na papiru, plug-in hibridi su čišći od normalnih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem jer koriste električnu energiju kad god je to moguće, primjerice na kratkim putovanjima ili u prometu.
To idealno znači da se motor rjeđe koristi.
Zakonodavstvo Euro7 ima za cilj riješiti zabrinutosti u vezi s tom teorijom.
Ponajprije zabrinutost da mnogi pojedinci koji posjeduju plug-in hibride to čine zbog poreznih olakšica ili drugih poticaja i gotovo nikada ne koriste ugrađenu električnu energiju, već samo motor s unutarnjim izgaranjem.
"Geofencing" bi prisilio korištenje električne energije u gradskim središtima gdje vlade žele smanjiti emisije u interesu javnog zdravlja. Predlaže se da, ako automobil nije imao dovoljno snage za ulazak ili održavanje potpuno električnog načina rada, vozilo bi imalo pet kilometara da izađe iz zone prije nego što se automobil prisilno zaustavi. Nejasno je što se događa nakon toga.
Prema Autocaru, Toyota misli da će ovo utjecati na sve plug-in hibride proizvedene nakon 1. srpnja 2025., kada dolazi Euro7. Drugi vjeruju da će se morati pridržavati samo onih koji su odlučili svoja vozila uskladiti s Euro 7G. Nepotrebno je reći da su proizvođači automobila općenito nezadovoljni Euro7G i Euro7 propisima u širem smislu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....