Istraživanje koje je proveo YouGov sugerira upravo to. Njihovi podaci na otprilike 200 tisuća vlasnika automobila otkrili su da su crte osobnosti češće iste među nekim markama automobila, prenosi N1.
Osobine lidera
Vlasnici Mercedesa su bili na vrhu popisa tipova osobnosti u dva područja. Ako ste vozač Mercedesa, statistički ste skloni tome da budete pustolovniji i da pokazujete kvalitete vođe od vozača konkurentskih marki.
Vozači Mercedesa također su se dobro rangirali u kategoriji znanja. Ali vlasnici BMW-a, koji su davali prednost svom IQ-u u odnosu na bilo koju drugu osobinu, nadmašili su ih na postolju inteligencije.
Anketa je pokazala i kako vozači BMW-a znaju što su i što nisu. Sebe su rangirali kao obrazovane u odnosu na bilo koju drugu osobinu ličnosti. Obrazovanje je slijedila mješavina maštovitog, emocionalno inteligentnog i snažnog vodstva. No ne možete zanemariti glas njihovog samopouzdanja, prenosi Carparison.
Luksuzni europski brendovi kao što su Mercedes i BMW stavljaju naglasak na sportske karakteristike, privlačeći tako ljude koji cijene znanje, vodstvo i osjećaj za avanturu.
Najljubazniji vozači
Prema ovom istraživanju, vozači Forda vjerojatno su najljubazniji, dok vozači Lexusa sebe smatraju analitičnijima.
Premda je zauzeo prvo mjesto po maštovitosti, Volkswagen je imao najveći broj osobina ličnosti koje se odnose na znanje i emocionalnu inteligenciju.
Anketa je otkrila i još neke zanimljivosti. Tako primjerice vozači BMW-a, nakon kojih slijede vozači Opela, statistički su ocijenili svoje vozačke vještine s 10 od 10. S druge strane spektra, vozači Forda i Volkswagena vjerojatnije će se naći u prometnoj nezgodi.
Kada je spol u pitanju, podaci YouGova pokazuju da žene u 2024. pozitivno ocjenjuju Volkswagen, Jaguar, Mercedes, MINI i Ford. Kod muškaraca su to marke Aston Martin, Lamborghini, Honda, Rolls Royce i Bentley.