AKTUALNO

Facelift za Škodu Kodiaq, od sada je veliki češki SUV dostupan i u RS verziji s 245 KS

Počevši od vanjštine, Kodiaq je osvježen redizajniranim poklopcem motora i uspravnijom prednjom maskom
Škoda Kodiaq
 Škoda

Kodiaq je svijetu predstavljen 2016. godine. Prodano je više od 600.000 primjeraka u više od 60 zemalja, a Kina je dobila i GT izvedbu sportskog izgleda. Kodiaq je dostupan u konfiguracijama s pet i sedam sjedala, proizvodi se u četiri tvornice i postigao je ogroman uspjeh za češku marku. Danas je Škodin najveći SUV predstavio facelift i evo što je novo.

image
Škoda Kodiaq
Škoda

Počevši od vanjštine, Kodiaq je osvježen redizajniranim poklopcem motora i uspravnijom prednjom maskom. Prednja svjetla su sada znatno tanja i u dodatnoj opremi koriste matrix LED tehnologiju. Novi odbojnici i krovni spojler omogućili su dozu funkcionalnosti, pa je Kodiaq aerodinamičniji nego prije.

Ovisno o razini opreme, ponuda alu-naplatka kretat će se od 17 do 20 inča, a svi od njih smanjivat će otpor na automobilu. RS izvedba uključivat će 20-inčni paket kotača, obrađenih u metalik crnoj boji opremljenih s aero-plastičnim štitnicima.

Razne opcije bit će na raspolaganju u kabini novog Kodiaqa. Jedna od njih su ergonomska sjedala od perforirane kože sa značajkama poput masaže, grijanja i električnog podešavanja. Ako niste fan kože, postoji izbor između sjedišta izrađena od recikliranog biljnog materijala i tkanine.

image
Škoda Kodiaq
Škoda

A iako nije riječ o BMW-u, opcionalan je i M paket opreme Style koji donosi kombinaciju kože i tkanine. Još neke značajke unutrašnjosti su dvokraki upravljač, viđen i na drugim Škodinim modelima, sofisticiranije LED ambijentalno osvjetljenje, i 9,2-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Uz to, ažuriran je i zvučni sustav Canton koji sada umjesto osam zvučnika ima deset, zajedno sa subwooferom u prtljažniku.

image
Škoda Kodiaq
Škoda

Motori dostupni za Kodiaqa dolaze iz najnovije EVO generacije – dva dizelska i tri benzinska koji pružaju snagu u rasponu od 150 KS (110 kW) do 245 KS (180 kW). Zahvaljujući sustavu za obradu ispušnih plinova i dva katalizatora, dizelske varijante emitiraju do 80 posto manje dušikovih oksida.

image
Škoda Kodiaq
Škoda

Potrošnja dizelskih motora smanjena je sustavom ubrizgavanja i termalnim upravljanjem. Za 1.6 TDI postoji izbor između pogona na prednje ili pogona na sva četiri kotača, a nudi izlaznu snagu od 150 KS (110 kW). Snažnija 2.0-litrena TDI verzija koristi lakše aluminijske klipove, a turbopunjač je hlađen vodom. 2.0 TDI proizvodi 200 KS (147 kW) na sva četiri kotača. Mjenjač je za obje dizelske varijante 7-stupanjski automatik.

Benzinske verzije pokazuju još veću učinkovitost od svojih prethodnika. 1.5-litreni benzinac koristi tehnologiju aktivnih cilindara (ACT) koja automatski isključuje rad dva cilindra prilikom preniskog opterećenja motora, smanjujući tako potrošnju goriva.

image
Škoda Kodiaq
Škoda

Početna varijanta benzinca proizvodi 190 KS (140 kW), a dostupna je isključivo s pogonom na prednje kotače i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, dok je 7-stupanjski DSG opcionalan. Najveće iznenađenje je RS izvedba s 2.0-litrenim benzincem koji proizvodi čak 245 KS (180 kW), a u standardu koristi najbolje od navedenog.

Nakon današnjeg predstavljanja, Škoda je objavila kako će novi Kodiaq u Europi biti dostupan od srpnja ove godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 00:03